Kazalo:
- Legendarni Les Paul
- Gibson Les Paul Studio
- Več o studiu Les Paul
- Tonewoods in gradbeništvo
- Les Paul Standard iz 50. let
- Od Spindittyja
- Pikapi in elektronika
- Epiphone Les Paul Standard PlusTop PRO
- Materiali za ploščice
- Zvok
- Estetika
- Kako izbrati svojega novega Les Paula
- Najboljši Les Paul?
- Komentarji
Avtor je kitarist in basist z več kot 35-letnimi glasbenimi izkušnjami.
Legendarni Les Paul
Malo je bolj priljubljenih kitar od Gibson Les Paul. Instrument je ameriška ikona, zvok Les Paul pa je gonilna sila v skoraj vseh glasbenih zvrsteh. Izdelane so v ZDA po izjemno visokih standardih odličnosti, Gibsonova pozornost do izdelave pa se kaže v tonu, videzu in občutku te neverjetne kitare.
Vendar pa tako elitni instrument ni poceni. Novi Gibson Les Paul Standard vas bo stal velik kos denarja, zaradi česar je kitara nedosegljiva za številne hobiste in prihajajoče glasbenike. Da ne bo pomote: Gibson je vreden vsakega penija. Toda kaj storite, če preprosto nimate kovanca, da bi si kupili Gibson Les Paul?
Lahko greste po poti Epiphone. Epi Les Paul Standard je izjemna kitara za denar in je le delček tistega, kar bi porabili za Gibson. Obstaja pa še ena možnost.
Leta 1980 se je Gibson odločil izdelati različico Les Paula brez vseh vezi, vložkov in drugih sijočih stvari, ki predstavljajo del stroškov Les Paul Standarda. Rezultat je bil Gibson Les Paul Studio, nedvomno manj impresiven Les Paul, vendar še vedno Les Paul do konca.
Z leti se je Studio izboljšal v kakovosti do te mere, da je zdaj postal veljavna druga možnost za kitariste katere koli ravni znanja. In s približno polovico tistega, kar bi plačali za Standard, je pri proračunu veliko lažje.
Toda Les Paul Studio ima še vedno spodobno ceno, zlasti v primerjavi z Epiphoneom. To predstavlja veliko kitaristov s težavo. Ali porabite denar za Gibson Les Paul Standard, prihranite nekaj denarja in izberete Epiphone ali razdelite razliko in izberete Les Paul Studio?
Gibson Les Paul Studio
Predvidevam, da bi moral že od začetka reči, da sem velik oboževalec studia Les Paul. To je zaključek, do katerega sem prišel po treh desetletjih igranja kitare in rokovanja z vsemi vrstami Les Paulov tako iz Gibsona kot Epiphonea ter več kot nekaj kopij na poti.
Po mojem mnenju je Les Paul Studio ena najboljših vrednot, ki jih boste našli v svetu Les Paul. Po ceni približno polovice Standard Les Paul in nekaj več kot dvakrat več kot Epiphone, je v gotovini trdno zasiden sredi polemike o Les Paulu.
Torej, zakaj je Les Paul Studio tako velika vrednost? Za začetek, Studio ni zgrajen v tujini v kakšni tovarni zunanjih izvajalcev, kot so Epiphonei. To je pravi Gibson, izdelan v ZDA, kar pomeni veliko, kar se tiče izdelave in pozornosti do detajlov.
V tem članku si bomo ogledali Gibson Les Paul Studio in ga primerjali z Les Paul Standard in Epiphone Les Paul po konstrukciji, zvoku in vrednosti.
V preteklih letih sem imel v lasti štiri različne Gibson Les Pauls, vključno z mojo trenutno kitaro, in predvideval bi tri ali štiri Epiphone Les Pauls. Lahko vam povem, da je prava izbira za vas odvisna od številnih dejavnikov, vendar bi vam moral ta pregled pomagati ugotoviti vse.
Ta članek seveda temelji na mojem mnenju. Naj bo to izhodišče, iz katerega lahko opravite lastno raziskavo in naredite svoje zaključke. In kot vedno si oglejte spletne strani Gibson in Epiphone za najnovejše specifikacije njihovih izdelkov.
Več o studiu Les Paul
Tonewoods in gradbeništvo
Tako kot Gibson Les Paul Standard, sta telo in vrat studia izdelana iz mahagonija, vrh pa je izrezljan javor.
Tudi epifoni imajo ohišje in vratove iz mahagonija ter vrhove iz javorja, vendar nimajo enako kakovostnih vrhov kot ameriški Gibsoni. Namesto tega imajo modeli s prosojnim vrhom javorjev furnir, ki je bolj za videz kot zvok.
Mahagoni je globok, resonančen tonski les in je odgovoren za renčanje Les Paul. Toda brez debelejše javorjeve kapice se lahko celoten zvok nekoliko zamoti. Morda boste opazili, da Epiphone Les Paul ni tako artikuliran kot Gibson Les Paul Studio, in to je velik razlog, zakaj.
Ali ima Gibson LP Standard debelejše ohišje kot Studio? To je predmet številnih razprav, a na splošno bi morali biti, če primerjate dve kitari iz istega leta, blizu. Epiphone je nekoliko tanjši, vendar razlika med Gibson Standard in Studio ni pomembna.
Les Paul Standard iz 50. let
Od Spindittyja
Pikapi in elektronika
Studio uporablja komplet pickupov 490R/498Ts. Standard iz 50. in 60. let prejšnjega stoletja zdaj uporablja različice pickupov Burstbucker. Moj Les Paul uporablja Burstbuckers Pros in so mi zelo všeč. Pravzaprav bi rekel, da so presegli 490R/498T kot moj najljubši pickupi Gibson.
Oba kompleta pickup vam bosta zagotovila tisti debel, debel Gibsonov ton, ki ga iščete, in oba imata jasnost in moč za vodenje, ritem in vse, kar nameravate narediti s svojo kitaro. Všeč so mi Burstbuckers, vendar nisem imel nikoli nobenih pritožb glede kompleta 490R/498T.
Z osnovnim Epiphone Les Paul Standard boste dobili par Epiphone Alnico Classic humbuckerjev. To so dobri pickupi na kitari v tem cenovnem razredu, vendar ne držijo sveče za noben Gibsonov komplet. To ne naredi Epiphonea slabega. To je samo še en primer, kako blestijo Gibsoni, izdelani v ZDA.
Vendar pa so Epiphonei višjega razreda, kot sta Les Paul PlusTop PRO in Les Paul Custom PRO, opremljeni z nadgrajenimi pickupi ProBucker. Po mojem mnenju so, čeprav niso enaki Gibsonovim pickupom, za glavo in ramena nad starimi Alnico Classics.
Epiphone Les Paul Standard PlusTop PRO
Materiali za ploščice
Tonewood fretboard je danes za Gibsona občutljiva tema. Tako kot mnogi proizvajalci kitar so se na prstih pomikali po nekaterih vse strožjih predpisih o uvozu tonewooda.
Kakovosten palisander je že dolgo sestavni del odličnega tona, zlasti ko gre za nastavke. Toda visokokakovosten palisander je vse težje najti in Gibson sprejema nekaj ukrepov za pridobivanje drugih materialov.
Epiphonei še vedno uporabljajo palisander v svojih prstnih deskah, vendar to ni bogat, globok les, ki bi ga pred nekaj leti videli v Gibsonih, izdelanih v ZDA. Gibson LP Standard vsaj za zdaj še vedno uporablja kakovosten palisander za svojo naglavno ploščo.
Za Studio je Gibson pred nekaj leti eksperimentiral z g ranadillo fingerboard. Kaj za vraga je granadillo? Moral sem ga pogledati, a očitno gre za precej spodoben nadomestek palisander, ki ima številne enake lastnosti. Gibson je poskusil tudi pečen javor kot nadomestek palisander.
Na srečo so se vrnili nazaj na palisander, tako da lahko pričakujete enako odlično frajto od Les Paul Studio in bi jo videli v standardni različici. (Opomnil bom, da se na moji plošči Studio Faded iz leta 2016 zdi nekoliko tanjša od tistih na ploščah, ki sem jih imel v preteklosti.)
Kaj pa, če mislite na starejši model? Zgodovina bo presojala, ko gre za nekatere od teh eksperimentov s tonewoodom, ki jih je Gibson izvajal v zadnjih nekaj letih. Vendar, če se jim ne bi zdelo dobro, ga ne bi uporabljali in igralci se zdijo bolj zadovoljni z granadillo fingerboards kot s pečenim javorjem.
Po mojem mnenju bi imel raje bolj neposreden nadomestek palisanderja granadillo kot pečen javor. Pečen javor se je zdel malo presvetel za Les Paul.
Zvok
Kaj torej zveni bolje, Standard ali Studio? Jih lahko ločiš? Zvok in ton sta tako subjektivni stvari. Namesto da bi verjeli meni na besedo ali komurkoli drugemu, se odločite sami. Pojdi ven in zaigraj obe kitari, nato pa se vrni in mi v komentarjih sporoči, kaj misliš. Kateri zveni bolje?
Kaj pa Epiphone? Že veste, da ne bo zvenelo tako dobro kot Gibson, toda ali je sprejemljivo? Spet je odgovor na to vprašanje odvisen od okusa igralca. Meni Epiphone Les Paul zveni bolje kot le sprejemljivo. Je kitara dobrega zvoka, vendar je preprosto ni pošteno primerjati z Gibsonom.
Glavna razlika, ki jo slišim pri Epi, je pomanjkanje jasnosti, zlasti v spodnjih notah. Vrnili smo se k tonewoodu in tisti javorjevi kapici, ki pomaga preprečiti, da bi mahagoni postal bučen na spodnjem delu. Toda Epiphonei zagotovo ne zvenijo slabo in za svojo ceno je njihov zvok ugoden. Po mojem mnenju so med najboljšimi alternativami Gibson Les Paul, ki jih boste našli.
Estetika
Gibson Les Paul Standard je čudovita kitara. Bistvo studia Les Paul je bilo preskočiti veliko modnih delov Standarda in znižati ceno. Zato ga imenujejo Studio - ker ga uporabljate v studiu, kjer nihče ne ve, da igrate grdo kitaro, in prihranite svoj lep Les Paul Standard za oder.
Les Paul Studio se odpove vezavi okoli telesa in nastavek. Namesto tradicionalnih gumbov Les Paul boste našli Gibsonove gumbe za hitrost. V preteklosti Studios ni imel precej prosojnih javorjevih vrhov, ki jih boste našli na standardih, namesto da bi uporabljali manj lep javor in enobarven zaključek.
To ni več res. Pravzaprav, čeprav priznam, da so mi bile ljubše enobarvne barve, je zaključna obdelava Smokehouse Burst na letošnjem Studiu eden najboljših rafalov, kar sem jih videl v Studiu.
Kot se je izkazalo, Les Paul Studio zagotovo ni grda kitara in številnim igralcem (vključno z mano) se zdijo naravnost čudovite. Morda ni klasičen Les Paul, vendar je še vedno videti precej oster.
Kaj pa Epiphone? Epiphone Les Paul se potrudi, da izgleda dobro, in upajmo, da vam bo to pomagalo pozabiti, da ni Gibson. Tudi pri tem dobro opravlja svoje delo, saj uporablja veliko cenejše metode za pridobitev videza Gibson Les Paul Standard.
Epifoni so lepe kitare in povprečen človek ne bo poznal razlike med Epi LP Standard in Gibsonom. Vedeli bodo, da igrate kitaro, ki je videti kot druge kitare, ki jih vidijo na televiziji.
Točno to je tisto, čemur gre Epiphone, in velik del tega, zaradi česar je Epiphone Les Paul Standard tako izjemna vrednost.
Kako izbrati svojega novega Les Paula
Kako torej izbrati med Gibson Les Paul Studio, Standard, Faded in Epiphone Les Paul? Če imate denar, je vaša odločitev sprejeta. Seveda se morate odločiti za Les Paul Standard. Če res imate denar, izberite Les Paul Custom. Custom je as v postavi Les Paul, a to je tema za kdaj drugič.
Če želite zgrabiti pravega Gibsona po najnižji možni ceni, izberite Les Paul Faded. To je velik korak nad Epiphoneom za relativno majhno razliko v gotovini. Navdušen sem, ko vidim, od kod prihaja ta kitara, in če bo Studio morda odpravil kot najboljši Les Paul, ki ga lahko dobite za ta denar.
Do takrat je najboljša vrednost, še enkrat rečem, Studio. To je čudovita kitara, ki zveni neverjetno in stane polovico cene, za katero velja Standard. To je veliko in je postalo klasika, ki temelji na lastnih zaslugah.
Potem je tu Epiphone. Epi LP Standard je odlična kitara za denar, vendar ne v isti ligi kot Gibson. Epi Les Paul Custom je podobna zgodba, le lepša. Če ste vmesni igralec ali hobi, ki ima poleg kitare še boljše stvari v življenju, za katere lahko porabi denar, z Epiphoneom ni popolnoma nič narobe. V mnogih primerih je Epiphone Les Paul res najboljša možnost.
Imate možnost izbrati: Gibson Les Paul Studio, Standard, Epiphone Les Paul Standard ali novi Gibson Les Paul Faded? To je čudovita težava in upam, da vam je ta članek pomagal pri izbiri.
Najboljši Les Paul?
Komentarji
DaveK1661 24. novembra 2019:
Več let sem igral Epi LP100. Kot pravi Epiphone, je to nizkocenovna kitara, prava sekira za začetnike. Ko sem se odločil za nadgradnjo, sem preizkusil vrhunski Epiphone Customs in tribute Les Paul 50. Epi je bil res lep, zelo lepa kitara za okoli 500 $, model Gibson Tribute je bil okoli 800 $. Je tako slečen, kot ga lahko dobite v ameriškem Les Paulu, in je res težak, skoraj 9 lbs. Nastavljen je s pick upi 490/498 in je prišel s super razkošno torbo za koncerte (brez trdega etuija). Če primerjam zvok prek Orange Crush 20RT (moj izbrani ojačevalnik za vadbo), sem moral izbrati Gibson. Gibson je zvenel bolj polno, jasneje v primerjavi z Epi, ki je meni zvenel blatno na spodnjem delu in kositrasto na vrhu. Mislim (samo moje ugibanje) je razlika v boljši elektroniki v Gibsonu. Nekateri ljudje niso oboževalci 490-ih, a meni zvenijo odlično – zagotovo bolje kot karkoli, kar Epiphone uporablja. Če želite igrati Les Paul, vendar nimate denarja, bi predlagal, da poiščete dober rabljen model Tribute iz leta 2016 ali 2017. Samo moje mnenje, ki bi ga želel deliti.
Guitar Gopher (avtor) 19. oktobra 2019:
@HalfNoteMan - Všeč mi je smer, v katero gre Gibson z modeli iz leta 2019, vendar mislim, da imajo še nekaj poti, preden ponovno osvojijo številne ljudi, ki so bili odloženi v zadnjih nekaj letih. Mislim, da se morajo držati svojih ikoničnih modelov (z le nekaj različicami) in držati ceno pod nadzorom, in zdi se, da so letos naredili velik korak v tej smeri.
HalfNoteMan 16. oktobra 2019:
Všeč mi je, da slišim vaše mnenje o liniji 2019 Tribute's, Studio, Classic. Nekaj klasičnih modelov, ki sem jih osebno videl, so bili super težki modeli.
Razmišljam o Tokaiju, ki se zdi dobro narejen in ima kakovostne sestavne dele, če lahko premagate blagovno znamko.
Pedro Cardoso 25. septembra 2019:
zdravo,
V svoji zadnji objavi, pred 4 meseci, sem imel težave pri izbiri pravega studia Les Paul zame.
Trgovina dv247 (glasbena trgovina) je dosegla veliko prodajo pri Gibsonsu in imeli so Studio 2016 po 722 £, 2017 po 779 £ in 2014 Premium po 699 £.
Želel sem kupiti motel 2016, vendar so na koncu vsi cenejši razprodani in sem zgrabil 2017 za 779£.
Kupil sem ga v črni barvi in ima rjavo trdo torbico.
Zelo mi je všeč. Nisem prepričan, ali je kitara res vredna RPP skoraj 1200£, ampak za 780£, mislim, da sem dobil res dobro ponudbo.
Priključen na moj ojačevalnik zveni neverjetno.
Edina stvar, ki mi v resnici ni všeč, je zvok v načinu single coil. Pričakoval sem, da bo kitara imela svetel zvok kot pri Stratu, vendar je zelo dolgočasen in blaten.
Resnično me ne zanima cepitev tuljave; to je nekaj, kar je priloženo kitari, vendar ne bi zahteval, da bi jo imel.
To kitaro sem kupil, da bi uporabil moč in melodijo Gibsonovih humbuckerjev. In popolnoma sijejo.
Guitar Gopher (avtor) 29. aprila 2019:
Živjo Pedro - Verjamem, da ima Studio Pro deljeno tuljavo in nekaj nekoliko drugačne strojne opreme. Mislim, da mi nič od tega ne bi bilo pomembno.
Nisem prepričan, da imajo BurstBuckers več izhoda, čeprav so blizu. (obstajajo grafikoni, ki jih lahko iščete in prikazujejo relativni rezultat Gibsonovih pickupov). Zame zvenijo bolj odprto in kot da imajo bolj artikulirane visoke in srednje visoke, zaradi česar se lahko zdi, da imajo več izhoda. 490R/498T zveni nekoliko temnejši.
To je samo moje mnenje. Imel sem Les Pauls s kompletom 490R/498T in trenutno imam 2016 Faded z BurstBuckers.
Kar se tiče tega, kar bi morali storiti, se zdi, da vam je BurstBuckers bolj všeč, vendar se ugibate, ker se vam zdi, da bi vam morali biti bolj všeč pickupi 490R/498T za slog, ki ga igrate. Lahko vam samo povem, čeprav imam rad starejše studie s 490R/498Ts, nikoli nisem bil razočaran nad BurstBuckers za metal in hard rock. Ali so 490R/498Ts "boljši" za hard rock? Mah, mogoče, samo zato, ker so malo bolj srednje/nizko osredotočeni, a zagotovo premalo, da bi me skrbelo zaradi tega.
Torej, mislim, da je to najboljši nasvet, ki ga lahko dam. Če vam je všeč BurstBuckers v Studio Pro 2014, ne bi skrbel, da bo opravil delo za hard rock. Svojo sem dal preko Marshall DSL ali Peavey 6505 in zveni super.
Obe sta odlični kitari in tudi jaz bi imel težave pri izbiri. Vso srečo pri odločitvi!
Pedro Cardoso 28. aprila 2019:
zdravo,
Hvala za vaš članek. To je eden najboljših člankov na to temo.
Imam nekaj vprašanj za vas.
Kupil bom nov Gibson Les Paul Studio in našel sem neverjetno ponudbo LP Studio 2016 in še enega za LP Studio 2014 Pro.
moja vprašanja:
1 - Ali je poleg pickupov kakšna razlika, zaradi katere bi se odločili enega pred drugim?
2- Leta 2011 sem kupil Gibson Les Paul Worn Brown, ki sem ga prodal 1 leto pozneje. Všeč so mi bila kitara in pickupi (Burstbucker Pro). Naj grem za 2014 Pro, saj ima Burstbucker pro v mostu?
3- Leta 2016 sem preizkusil Gibson LP Faded, identičen tistemu, ki sem ga imel, in ga primerjal z Gibson LP Tribute 50s, ki sta 490R in 498T, kot Studio 2016 T.
Čudno mi je bil bolj všeč Faded, saj so imeli burstbuckerji veliko večjo moč.
Glede na to, kar sem prebral, je serija 490 zelo dobra za popačen in agresiven zvok, kako to, da so bili burstbuckerji veliko močnejši?
4 - Nazadnje, rad igram rock in hard rock. Kateri je boljši za to?
Najlepša hvala za branje tega.
Lep pozdrav,
Pedro
Guitar Gopher (avtor) 21. februarja 2019:
@Jorge - Leta 2016 sem šel v trgovino s kitarami z namenom kupiti Epiphone PlusTop PRO in odšel z Gibson LP Studio Faded. Danes se ne bi odločil enako. Leto 2016 je bilo odlično leto za LP plošče Faded, a od takrat so se podražile in upadle v terminih.
Če bi Gibson še vedno proizvajal isti Faded Studio po približno enaki ceni kot leta 2016, bi ga priporočal namesto Epiphonea. Sedaj bi pod 1000 $ verjetno gledal Epiphone in s tem ni nič narobe.
Moje mnenje seveda.
Jorge Saldaña 20. februarja 2019:
Rad kupujem les Paul studio fade, vendar mi proračun tega ne dovoli. Všeč mi je standard Epi les Paul za svoj denar
David Hutchinson 23. decembra 2018:
To je tako sline fanboy čep. Večina navadnih igralcev s slabimi petami nima celotnega skladišča Les Pauls ali Epiphones ali možnosti, da jih A/B, kot pravite, da ste. Ves ta Gibson BS je samo Hype. Držal se bom svojih tipov Harley Benton Les Paul. Pravzaprav je Harley Benton prijatelj glasbenikov, ki vam ponuja osnovne lastnosti in možnost, da nadgradite dele in naredite kitaro po svoje. Uveljavljene blagovne znamke so precenjene.
Robb 7. maja 2018:
Studii so nagnjeni k katastrofalnim okvaram vratu.
V preteklih letih sem igral v različnih "cover" zasedbah in igral manjše vrste kitar. Umiril sem se v tobolu epiffonov.
Moja glavna sekira je zelo spremenjena Genesis. Imel sem nameščen po meri izdelan predojačevalnik, ki je viden samo naravnost zgoraj, v kombinaciji z pickupi, ki delijo tuljavo, lahko dobim kateri koli zvok, ki ga potrebujem. Obtožili so me celo sinhronizacije, ker sem naredil tako ekstremne spremembe zvoka, ne da bi zamenjal kitare.
Res je, nekdo, ki išče kitaro po ugodni ceni, ne bo porabil še 500 ali 600 za drobljenje in ponovno ožičenje. Toda za začetnika, ki se resno ukvarja s tem, pravim, da je spustiti 4 ali 5 bankovcev na Epi in še 4 ali 5 bankovcev na drobovje veliko pametnejša izbira. Še posebej, ker boste morali v tem studiu v naslednjih 4 letih 5- ali 6-krat popraviti vrat in/ali vzglavje.
In preverite to, pred nekaj leti, ko sem obnovil Genesis, sem dal predelati tudi vložke na naglavni plošči s klasičnim dvotonskim tipom Epi in dodal cvet Epi na glavo. Tako da je zdaj enkraten.
Torej, če bi naredil vse naenkrat, bi morda porabil 3K. Ni slabo za neverjetno vsestransko, vzdržljivo in edinstveno kitaro
Radikalna zabloda 20. aprila 2018:
Imel sem studio Gibson Les Paul iz leta 1990. Nosilec glave je počil in sem ga dal popraviti. Leto kasneje je spet počilo, potem sem ga dal še enkrat popraviti, vendar oseba, ki je to naredila, ni dobro opravila, zato je spet počilo. Na tej točki sem se odločil, da potrebujem rezervno kitaro, zato sem dobil Epiphone Les Paul Standard Top Pro. Za 600 $ je ta kitara neverjetne kakovosti. Izgleda in zveni lepo. Današnji modeli LP Studio se po kakovosti ne primerjajo s tistimi iz leta 1990, ki sem jih imel. Ta je bil IDENTIČEN standardu LP, razen okrasne vezave. Ista strojna oprema, pickupi, prosojni premaz, ki prikazuje zrno lesa itd.
Od takrat sem v studiu Les Paul ponovno dal popraviti vzglavje in to je opravil vrhunski serviser kitar v regiji. Zdaj je ostal že pet let in ta kitara zveni tako dobro kot na dan, ko sem jo kupil. Vendar sem zelo zadovoljen z Apple ph, saj sem od takrat spet dal popraviti glavo v studiu Les Paul, in to je naredila najboljša oseba za popravilo kitar v regiji. Zdaj je ostal že pet let in ta kitara zveni tako dobro kot na dan, ko sem jo kupil. Vendar sem zelo zadovoljen z Epiphone Standard Top Pro. Čeprav bi izkušen glasbenik verjetno izbral nekaj razlik v zvoku, bi rekel, da je to čim bližje resnični stvari, ki jo lahko dobite. In razlike v tonu med to in ameriško različico ne pomenijo, da to zveni slabo, le nekoliko drugače. Zelo priporočam Epiphone za nekoga, ki si želi Les Paul v živo, vendar ne želi tvegati, da bi poškodoval ali izgubil svojo kitaro Gibson v vrednosti 2000 $. Tako imam zdaj Američana doma in/ali v studiu, Epiphone pa prinesem s seboj na oder
Guitar Gopher (avtor) 29. julija 2017:
@Eli1109: Če imate proračun, ni nič narobe, če začnete s studiem Gibson Les Paul. To je izjemna kitara - zveni neverjetno in jo je enostavno igrati. Brez nastavitvenih preglavic kot pri kitari z zapletenim mostom, kar je dobro za začetnike. Malce težka, a nič hudega.
Razlog, zakaj običajno priporočam kitare v razponu od 200 do 300 $, je, ker večina začetnikov ne želi ali ne more spraviti 1500 $ na prvo kitaro.
Ampak če lahko, pojdi! To je odlična kitara.
Eli1109 28. julija 2017:
Živjo Vem, da je na koncu odvisno od osebnega okusa in proračuna vsakega. Vendar bi rad vprašal, ali bi priporočil Gibson Les Paul Studio za nekoga, ki še nikoli ni igral kitare ali katerega koli drugega inštrumenta in bi se rad učil?
Guitar Gopher (avtor) 26. februarja 2017:
Živjo Chibson. Poleg estetike (veza, barve, gumbi, itd.) je najbolj opazna razlika tu humbuckerji z odprto tuljavo. Isti pickupi, vendar odprti tuljavi so ponavadi nekoliko bolj vroč in morda svetlejši. Upam, da vam je nova kitara všeč!
chibson 25. februarja 2017:
Imam top Les Paul Tribute Gold 2016. Zdi se mi, da je to čudovita kitara za denar. Dobil sem 100 znižan samo zaradi modelov 2017. Priporočam, ampak kakšna je razlika med njim in studijskim modelom.
Guitar Gopher (avtor) 20. novembra 2016:
Živjo, CyberReLoad: Slišal sem, da veliko ljudi govori tako o tonewoods, in se preprosto ne morem strinjati. Vem, da obstajajo ljudje, ki trdijo, da so delali eksperimente, vendar bom še naprej zaupal svojim ušesom. Menim, da je les zelo pomembna sestavina zvoka tako akustične kot električne kitare.
CyberReLoad 19. novembra 2016:
debata o ton woodu je mrtva. Električne kitare s trdnim telesom zvenijo ne povzročajo ali vplivajo na les, gre za vse ostalo, konstrukcijo, namestitev mladičev/brigd/itd. WillsEasyGuitar in Scott Grove na youtubu sta naredila precej dobro razkritje tonskega lesa in električnih masivnih kitar.
Včasih sem verjel v tonski les, od tod celoten razlog, da sem si nekoč želel les paul. zdaj imam les paul in ga obožujem in ga igram vsak dan, vendar zdaj vem, da zvoki značilni ne prihajajo iz lesa, ampak dizajn vsega drugega..
Guitar Gopher (avtor) 12. oktobra 2016:
Živjo Rick. Prejšnji teden sem pravkar napisal objavo o tej temi. IMO, tonewoods zagotovo IMAJO pomen. Tukaj so moje celotne misli: https://spinditty.com/instruments-gear/Do-Tonewood…
Rick Herron 11. oktobra 2016:
Tukaj je nekaj narobe. Glede na to, kar sem prebral, sami Tone-woods znanstveno ne prispevajo k tonskemu značaju električne kitare s trdnim telesom. Predpostavka tega pregleda je napačna, razen če je mogoče dokazati nasprotno. Akustične kitare lahko trpijo. Gradnja ima druge pomembne prednosti in slabosti. Ta argument je divjal že leta in zato je na trdnih telesih, kot sta Fender Strats in Teles, zamenjava elektronike, pickupov in strojne opreme omogočila ustvarjanje toliko Partscasterjev.
Guitar Gopher (avtor) 12. februarja 2016:
Živjo TTC12! Imel sem več studiev tistega obdobja in strinjam se, da so bile odlične kitare. Pred nekaj leti so spremenili dizajn, toda za leto 2016 je videti, da so se vrnili k številnim funkcijam, zaradi katerih so bile te kitare tako neverjetne.
TTC12 11. februarja 2016:
moj studio iz leta 2004 je odlična kitara. Imel sem Custom, Deluxes in Standards - studio se lahko obesi s katerim koli od njih. Tudi LPJ je odličen. Resno si želim enega od teh.
Guitar Gopher (avtor) 28. maja 2015:
To je zanimivo, Pocono Foothills. Zanima me, če bi vam Gibson lahko dal nekaj informacij, če jim pošljete e-pošto.
John Fisher iz Eastona, Pennsylvania, 27. maja 2015:
Les Paul Studio sem kupil leta 1983. Še nikoli ga nisem videl, saj je videti podoben tistemu, ki ga imam. Poskušal sem celo poiskati po internetu, da bi ugotovil, ali lahko najdem sliko, ki je podobna moji, in nisem našel ničesar.
Guitar Gopher (avtor) 19. aprila 2015:
Zveni super CEe! Čestitke za odlično kitaro!
CEe 18. aprila 2015:
Imam LP Studio Deluxe II v CaramelBurstu….2013. Tip, ki ga poznam (ki je nekoč delal v trgovini Gibson Custom Shop), mi je pravkar nekaj delal. Presenečen je bil, ko je na njem zagledal plamenski vrh … po postavitvi (vključno s kostnim orehom) sem ga postavil proti LP Classic iz leta 2015. Tip s klasiko je takoj ponudil 1500 $ (jaz sem plačal 900 $)……. Še vedno ga imam :-)
Guitar Gopher (avtor) 13. januarja 2015:
Mogoče, mpc. O tem, kaj se resnično skriva pod pokrovom Epi LP, se pogosto razpravlja. Epi pravi, da imajo Lp Standards vrhove iz javorja, tako da to deluje zame. Vendar zagotovo niso debele, izrezljane javorjeve kapice, ki bi jih našli na Gibsonu. Razen če morda govorite o Episu višje ravni.
IMP, to je razlog več, da igrate kitaro, ki vam je všeč, in ne skrbite za specifikacije in ugled.
mpc 13. januarja 2015:
Motiš se! Nekateri Epi Les Pauls imajo izrezljan vrh iz javorja!