6 najboljših prenosnih kitarskih ojačevalcev

Kazalo:

Anonim

Avtor je kitarist in basist z več kot 35-letnimi glasbenimi izkušnjami.

5. Pignoza

Ni mogoče narediti pregleda baterijskih kitarskih ojačevalcev in ne omeniti klasike, ki je vse začela. Nima digitalnih učinkov ali priklopa na vaš računalnik. Pravzaprav ima samo en gumb. Ima 5 vatov moči, ki prihaja skozi 5-palčni zvočnik in deluje na baterije AA ali izbirni napajalnik.

O Pignosu ni kaj drugega za povedati, razen tega, da mora ojačevalec, ki je prestal testni čas skozi vso tehnologijo, ki je prišla in odšla, nekaj dela prav. Morda je to kul videz, preprostost ali edinstven ton (ki ga je mogoče spremeniti z odpiranjem ohišja v različnih stopnjah). Kdo ve?

To je klasičen mali ojačevalnik, in če se vse ostalo zgoraj zdi malo preveč napredno, malo preveč zvijačno ali preprosto zapleteno, je Pignose morda vaša vstopnica.

6. Blatnik Mustang Mini

Modelirni ojačevalniki Fender Mustang so od njihove izdaje pred nekaj leti eksplodirali v priljubljenosti. Od majhnega 20-vatnega Mustanga I pa vse do glave Mustanga V, kitaristom je všeč zvok in vsestranskost serije Fender Mustang. Fender nam je dal celo mini različico teh odličnih ojačevalcev na baterije, čeprav ni več na trgu. Kljub temu, če se malo ozrete naokoli, boste morda lahko našli veliko o nežno rabljenem Mustangu Mini.

S sedmimi vati moči, ki prihaja skozi 6,5-palčni zvočnik, vam Mustang Mini daje tisti epski Fender zvok v majhnem prenosnem kosu. Funkcije vključujejo osem modelov ojačevalnika, kromatični sprejemnik, 24 prednastavitev, priključek za slušalke, aux vhod in vrata USB za dostop do Fenderjevega sistema FUSE. Ta mali ojačevalnik ima celo vtičnico za izbirno nožno stikalo z enim gumbom!

Res je, da je Mustang Mini nekoliko bolj zapleten od tistega, kar bi si mnogi igralci morda želeli v prenosnem ojačevalniku, toda če ste že ljubitelj serije Mustang ali modeliranja ojačevalcev na splošno, je ta mali ojačevalnik morda prav za vas.

Kateri prenosni kitarski ojačevalnik je najboljši za vas?

Kateri od teh ojačevalcev je torej najboljša izbira? Očitno je to nekaj, kar boste morali določiti sami! Če želite večji ojačevalnik, je moja izbira Peavey iz treh razlogov:

Morda pa imate druga merila, ki so vam bolj pomembna.

Toda preverite jih vse in se odločite sami. Z nobenim od tukaj navedenih ojačevalcev ne morete zgrešiti. Vso srečo pri iskanju najboljšega prenosnega mini kitarskega ojačevalnika!

Kateri prenosni ojačevalnik?

Komentarji

Guitar Gopher (avtor) 14. avgusta 2015:

Živjo Martin: Kolikor lahko ugotovim, v tej zadevi niste sami. Nikoli nisem imel te težave z ojačevalnikom Marshall (ki se jih spomnim), vendar sem imel podobne težave z drugimi ojačevalniki z visokim dobičkom. V mojem primeru se je zdelo, da ne predstavlja grožnje za govorca, vendar bi morda želeli obiskati lokalnega trgovca Marshall in jim pokazati, kaj se dogaja. Prepričan sem, da malo vedo o tem. Vso srečo. Ta ojačevalec zveni super. Žal imate težave.

Martin 14. avgusta 2015:

Pozdravljeni še enkrat,

Tako sem pravkar kupil čisto nov DSL5C. Zelo mi je všeč njegov ton, tudi na nivoju spalnice, lepo se odziva na moje igranje, zato mislim, da sem se dobro odločil :)

Edina težava, ki jo imam, je res pomemben pokajoč zvok pri preklopu s kanala Ultra Gain (overdrive) na kanal Classic Gain (čist), ne obratno. Pokanje je le majhno, če strune kitare ne zvonijo (pred preklopom kanala prenehate igrati in utišate strune). Ko pa želite nemoteno preklopiti kanal, ne da bi se ustavili predvajati, je hiter "pop" tam in precej glasen, zaradi česar se počutim, kot da zvočnik tega ne bi zdržal, če bi se to zgodilo prepogosto :(

To vedenje je enako, ne glede na to, ali preklapljate z nožnim stikalom ali "ročno" na sprednji plošči.

Ste naleteli na podobno težavo s katerim od ojačevalcev, prosim? Vsak nasvet tukaj bi bil v pomoč.

Hvala še enkrat

Guitar Gopher (avtor) 29. julija 2015:

Lep pozdrav Martin in še enkrat vso srečo z vašim novim (ali trenutnim) ojačevalnikom!

Martin 29. julija 2015:

zdravo,

Hvala za hiter odgovor. Čeprav bo končna odločitev še vedno moja, je vaše mnenje zame zelo dragoceno.

In ja - nameravam se samo "razširiti" s tem majhnim cevnim Marshallom, da se sploh ne znebim svojega MG30FX, saj ga imam rad. Všeč so mi tudi njegovi vgrajeni učinki, vendar jih uporabljam precej redko (dober primer uporabe je uvod v "Ain´t talkin´bout love" ipd. :)), večinoma uživam v čisto preobremenjenih zvokih (vendar zagotovo ne ne). tisti "ultra" hi-gain stisnjeni zvoki z zajeto sredino :))

Hvala za vaše mnenje še enkrat in se opravičujem za objavo prav tukaj, kjer je pravzaprav nekako "izven teme" :)

Guitar Gopher (avtor) 28. julija 2015:

Živjo Martin. Če iščete nekoga, ki bi vas odvrnil od nakupa novega cevnega ojačevalnika, sem prepričan, da ni ta tip! :-) Resno, mislim, da je odvisno od tega, kaj želite od svojega ojačevalnika. Po mojem mnenju zagotovo ni nič narobe, če imate cevni ojačevalnik samo za motenje v vašem stanovanju. Hudiča, nič ni narobe s tem, da imaš Marshallov kup za zagozdenje v sebi, dokler te sosedje ne vržejo ven.

Mislim, da je DSL5C pametna izbira. Dobili boste ta sladek ton Marshallyjeve cevi pri razumni glasnosti. Ali bo to zvočno izboljšanje v primerjavi z vašim MG30? da. Ja, bo. Vendar pa morate upoštevati celotno sliko. Se želite ukvarjati z vzdrževanjem cevi in ​​morebitnimi popravili ali želite ojačevalnik z minimalnimi težavami? So vam všeč vgrajeni učinki, ki so na voljo na MG30?

Kot ste rekli, odločitev je individualna. Seveda, če se tudi vi držite MG30, lahko dobite najboljše iz obeh svetov. Vso srečo!

Martin 28. julija 2015:

zdravo,

Prosila bi vas za nasvet. Se vam zdi, da je samo za domačo uporabo (mislim na ravno) vredno nadgraditi iz trdnega v cev? Seveda govorim o ne več kot 10-palčnih zvočnikih, tudi to zveni precej ogromno in glasno za tako majhen prostor.

Dobil sem Marshall MG30FX, zelo sem zadovoljen z njegovim zvokom (čistim in tudi preobremenjenim zvokom), vendar razmišljam o nakupu Marshall DSL5C. Ali menite, da bi to lahko bilo izboljšanje moje uporabe v "spalnici" ali bi bila to samo izguba denarja za takšno uporabo?

Vem, da je to morda čisto individualno, zato me zanima vaše mnenje.

Najlepša hvala

Guitar Gopher (avtor) 22. septembra 2014:

Živjo Martin. Vsekakor ni nič narobe s tem malim Marshallom. Strinjam se glede analognega popačenja in na splošno mi je všeč serija MG. So enostavni za uporabo in zvenijo odlično.

Martin 22. septembra 2014:

zdravo,

V vašo primerjavo bi vključil majhen Marshall MG2FX (ali njegovega novejšega brata MG2CFX). Ali pa mislite, da ni omembe vreden? Tudi VOX mini3 (ali njegove novejše različice) po mojem mnenju proizvajajo prijetne tople zvoke.

BTW - strinjam se s tabo glede Peavey Nano Vypyr - to je odličen prenosni baterijski ojačevalnik, verjetno najboljši od teh. Verjetno je tudi najdražja.

Po drugi strani - Fender Mustang mini rocks v možnosti uporabe nožnega stikala - to je čista prednost pred ostalimi.

Kar mi je všeč pri Line 6 Micro Spider, je zmožnost shranjevanja prednastavitev, kjer je boljša od nekaterih drugih. Nekomu bo morda všeč njegov ton, nekomu ne - odvisno.

Kljub temu bi vsekakor vključil malega Marshalla zaradi njegovega čudovitega čistega kanala, pa tudi umazanih preobremenjenih analognih rock in metal zvokov ter lepih digitalnih učinkov.

6 najboljših prenosnih kitarskih ojačevalcev