Kazalo:
- Starejše kupce glasbe je mogoče postaviti na naše načine
- Mlajšim ljudem ga je lažje tržiti
- Mlajši obiskujejo več koncertov
- Tveganja za glasbeno industrijo
- Komentarji
- Od Spindittyja
Rad pišem o različnih zanimivih vidikih glasbene industrije.
Justin Bieber in fantovska skupina One Direction sta ena največjih imen sodobne glasbe. Zato ni presenetljivo, da veliko ljudi domneva, da je večina kupcev glasbe mladostnikov ali najstnikov.
Toda glede na raziskavo Consumer Trends, ki jo je opravilo Združenje glasbene industrije Amerike (RIAA), je starostna skupina 45+ dejansko največja demografska skupina, ki kupuje glasbo. Najmanjši so mladostniki in najstniki.
Morda mislite, da se večina te glasbe, stare 45+, verjetno kupuje za otroke ali vnuke. Brez dvoma nekateri so. Toda veliko tega, kar se kupuje, se imenuje kataloška glasba. Veliko tega je glasba iz 60-ih, 70-ih, 80-ih in 90-ih, ne pa novejše glasbene skupine. Leta 2012 so kataloške skupine, kot so Guns N' Roses, Queen, The Beatles in Whitney Houston, prodajale več kot nove skupine.
Mlajši kupujejo večinoma samske, saj imajo veliko manj razpoložljivega dohodka. Članek Jezebel.com "Kdo kupuje glasbo, si to ti?" poudarja:
"…najstniki ne kupujejo toliko skladb, kot si ljudje mislijo, saj predstavljajo le sedem odstotkov prodaje CD-jev in le 12 odstotkov prenosov - to pomeni, da odrasli kupujejo albume Taylor Swift in Ariane Grande. Prav tako so fantje kupovali večino digitalnih prenosov, zdaj pa ženske kupujejo približno 54 odstotkov digitalnih albumov."
Založbe so postale tisto, kar v knjigi The Song Machine imenuje "globalne tovarne uspešnic, ki proizvajajo pesmi, ki so vse navdušile." Morda imajo veliko mlajših zasvojenih, vendar so starejši kupci pogosto prezrti. Morda se sprašujete, zakaj snemalna industrija glasbo večinoma trži mlajši demografski skupini (večinoma starim od 14 do 24 let) in ne tisti, ki dejansko kupuje največ glasbe. Za to obstaja nekaj različnih razlogov.
Starejše kupce glasbe je mogoče postaviti na naše načine
Okus za glasbo se pogosto uveljavi v naših mladih letih. Torej, mnogi ljudje raje glasbo, ki je bila naokoli, ko so bili otroci in mladostniki. Danes je enostavno klevetati takšne, kot sta One Direction in Justin Bieber. Toda številne zelo cenjene skupine, kot sta The Beatles in Elvis, so začele delati glasbo z množično privlačnostjo, preden so ustvarile odlična dela, kot sta "Hey Jude" in "Suspicious Minds".
Dejstvo je, da mnogi starejši kupci glasbe ne iščejo aktivno novih izvajalcev. Starejši ljudje veliko manj poslušajo radio, kjer je večina novih izvajalcev pokvarjena. Če niso pripravljeni kupiti glasbe mlajših izvajalcev, imajo založbe manj razlogov, da bi se osredotočile na zrelejšo demografsko skupino.
Vendar pa bo uspeh Adele morda povzročil, da bodo založbe ponovno razmislile o svojih predpostavkah o tem, kdo bo kupil nove izvajalce. Adelina glasba je namenjena starejšim kupcem glasbe. Da, starejši kupci glasbe so nam lahko zelo nagnjeni in pogosto ne iščemo aktivno novih izvajalcev. Verjetno pa bodo starejši kupovali glasbo mlajših izvajalcev, če bodo založbe le našle način, da pridejo do nas. Vendar se tudi to izkaže za izziv.
Mlajšim ljudem ga je lažje tržiti
Založbe založbe veliko lažje ciljajo na mlajšo občinstvo kot na starejše. Starejši so bolj zaposleni z službami in družinami. Imajo najrazličnejše interese in manj poslušajo radio.
Na mlajše ljudi je mogoče zlahka ciljati prek radijskih postaj, zabavnih oddaj, televizijskih oddaj, namenjenih najstnikom, spletnih virov, namenjenih najstnikom, in najstniških revij. Založbe lahko ciljajo na veliko mladinsko občinstvo prek omejenih medijev. Pri starejši publiki to ni mogoče. Veliko težje je določiti najboljši način za ciljanje glasbe na starejše poslušalce.
Tudi mlajši so bolj dovzetni za marketinške tehnike kot starejši. Ponovno bi uspeh Adele dokazal, da ni nemogoče tržiti glasbo starejši demografski skupini.
Mlajši obiskujejo več koncertov
Mlajši ljudje veliko pogosteje obiskujejo koncerte, zato založbe niso tako odvisne od prodaje plošč, da bi zaslužile od izvajalcev, ki so priljubljeni pri mlajši publiki. Od umetnikov lahko zaslužijo na različne načine. Mlajši ljudje pogosteje kupujejo blago, kot so plakati, majice, knjige in drugi izdelki.
Tveganja za glasbeno industrijo
Številne založbe so opustile oddelke za razvoj umetnikov, saj so se bolj osredotočile na ustvarjanje skladb, namenjenih mladostnikom in mladostnikom. Obstaja zaskrbljenost, da novejši izvajalci ne bodo imeli dolgoživosti, kot so jo imeli številni prejšnji glasbeniki, kot so The Beatles, The Rolling Stones, Michael Jackson in Madonna. Če glasbene hiše ne bodo več vlagale v razvoj svojih nastopov in zagotavljanje, da ostanejo na dolgi rok, v prihodnosti morda ne bo velikega kataloškega trga, ki bi obdržal glasbeno industrijo.
Skupini, kot je One Direction, morda nikoli ne bo uspelo ustvariti lastnega "Hey Jude" (ob predpostavki, da imajo v sebi to ustvarjalno sposobnost), če ne morejo odraščati s svojimi oboževalci. Ko ljudje postajajo starejši, želijo kakovost. Založbe morajo zagotoviti, da izvajalci rastejo in zorijo s svojim občinstvom, tako da jih odmaknejo od običajne glasbe žvečilnih žvečil k bolj smiselnim pesmim. The Beatles so hitro prešli z običajnih pesmi, kot je "Love Me Do", na bolj odrasle pesmi, kot je "Eleanor Rigby". Če umetniki tega ne storijo, bodo verjetno izginili, ko bodo njihovi oboževalci rasli in zoreli. Glede na demografijo, ki dejansko kupuje glasbo, mora razvoj umetnikov ponovno postati prednostna naloga.
Komentarji
rick 27. novembra 2018:
užival v vašem articular vesel, da tukaj starejša generacija še vedno kupuje glasbo
Od Spindittyja
Copeland 13. julija 2018:
Glasba nikoli ne bi smela biti o konkurenci. Zato ne uspe. Vsi se trudijo biti boljši od prejšnjih in pozabljajo, da se držijo in izpilijo svojo umetnost. Pri glasbi gre za izražanje, a če nimaš kaj povedati, ampak… Mislim, da lahko postanem platinast, potem ne boš ovekovečen. Morda bogat…
Lee 18. aprila 2018:
Odličen članek in zelo razkrivajoč. Oprosti Don Cooper, ampak ti živiš v fantazijskem svetu in želim ti nič drugega kot najboljše tam, kjer si. Dejstvo je, da je konkurenca zdaj velika in glasbeni standardi glede pričakovanj občinstva veliko višji. Drugi večina mladih sploh ne pozna nobene njegove pesmi. Na koga je torej poleg svojih imitatorjev v resnici glasbeno vplival? Njegova glasba je bila rokenrol, ki ni bila njegova kreacija. Njegove zgodnje pesmi, zaradi katerih je postal slaven/roman, je ukradla njegova založba. Kakšna je torej njegova zapuščina? Pravim odlična ikona in dober izvajalec. Vendar nam je glasbeno zapustil nekaj odličnih pesmi, a nič prelomnega za razliko od nekaterih drugih imen, ki ste jih omenili. Ne razumite me narobe, všeč mi je Elvis in uživam v poslušanju njegove glasbe in gledanju njegovih muzikalov. Ampak KRALJ??? Mislim, da ob poznavanju celotne zgodbe in s koristjo za nazaj Elvis ni nič več kralj glasbe, kot je Brad Pitt kralj igranja.
DON COOPER 24. oktobra 2017:
Odgovor Sarah izpred 20 mesecev: ELVIS lahko poskušate diskreditirati kolikor želite, vendar ne bo delovalo. ELVIS se je vedno znova izkazal in tega mu nihče ne bo vzel. Samo ljubosumni ste, ker je bil/je celoten paket in je zmogel vse. Nihče se ne more primerjati z njim in vseeno mi je, ali govorite o Michaelu Jacksonu, Beatlesih, Justinu Timberlakeu, Justinu Beiberju, Katy Perry, Lady Gagi ali komur koli drugem, ki ga imate v mislih. Samo sedeti boste morali nazaj in se nauči ljubiti, ker je "KRALJ", če ti je to všeč ali ne.
Paul 8. aprila 2017:
Stara sem 45 let in kupujem samske na liniji Perryja in Bieberja, ker sta pop. Sovražim zrela dejanja. Govoriš samo zase.
Robert Ruane 20. februarja 2017:
To je dobro napisan del, ki je prinesel nekaj dobrih točk. Še vedno iščem novo glasbo, narejeno v stilu stare šole – od folka do Americana do neosoula, plus nekaj retro zvenečih aktualnih pop melodij. Imel sem osebno lestvico svojih najljubših pesmi in jo posodabljam vsakih nekaj tednov.
JoanCA (avtor) 19. novembra 2016:
balon,
Veliko vprašanje je, če bi bili Beatli danes prisotni, ali bi jim sploh dovolili glasbeno svobodo, ki bi jo potrebovali, da bi bili odlični. To je problem sodobne glasbene industrije. Ni nujno pomanjkanje talenta. Gre za pomanjkanje svobode. In menim, da bi pomanjkanje svobode in težave, ki jih imajo mladi umetniki pri ustvarjanju glasbe, ki jo želijo ustvariti, lahko v prihodnosti preganjala glasbeno industrijo.
balon 6. novembra 2016:
Mislim, da večina podrobnosti v tem poročilu ni pravilna in temelji tako na nečloveških statističnih podatkih kot na domnevah, ki temeljijo na tem, kako se pojavlja glasbena scena. obstajajo velike razlike med omenjenimi sodobnimi komercialnimi uspehi in starejšo glasbo, predvsem v surovem talentu. zato Beatli prekašajo vse ostale, nič več in zato bo glasbena industrija poskušala preseči Beatle, vendar se bo zanašala na prodajne statistike, da bi ponaredila ustvarjalni uspeh. adelle in katie perry, one direction in justin beiber se nikoli ne moreta primerjati z beatli in drugimi starejšimi izvajalci, ker tega preprosto nimajo. njihova prisotnost na glasbeni sceni predstavlja monopolizacijo in nadzor industrijskih podjetij, ki iščejo varne naložbe. dokler industrija tega ne premaga, so vse debate o prodaji nesmiselne.
JoanCA (avtor) 29. oktobra 2016:
Rey,
Po mojem mnenju so umetniki v preteklosti delovali z manj omejitvami kot umetniki danes. Pop radio je bil v preteklosti veliko bolj pester v tem, kaj je predvajal. Fascinantno je poiskati Billboard Hot 100 #1 iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ker so bile žanrsko tako raznolike s plesnimi, country, rock, R&B in sodobnimi pesmimi za odrasle. Leta 1975 je bilo 37 #1, ki pokrivajo več žanrov. Leta 2015 je bilo le 11 #1 z zelo podobnimi zvoki. Radijski seznami predvajanja so se močno zožili, zaradi česar je težje priti v predvajanje. Stroge omejitve glede tega, kaj lahko pride na pop radio, umetnikom otežujejo tako mainstream uspeh kot ustvarjanje brezčasne glasbe. Primerjave talentov postanejo nekako nesmiselne, ker današnje okolje nikakor ni podobno okolju 60-ih in 70-ih let. Tudi jaz se strinjam s tabo, da je veliko odličnih sodobnih umetnikov v vseh žanrih zunaj mainstreama.
Samuel Victor j 28. septembra 2016:
Se spomnite tistega priljubljenega izraza iz 80-ih: pop bo pojedel sam sebe? Ko sem bil mlad, tega nisem razumel, zdaj pa razumem. Kaj se zgodi, ko poskusite pojesti žvečilni gumi? Žvečiš ga ravno dovolj dolgo, ko je šibek in prožen, ga lahko napihneš v velik mehurček. In v največji meri bo…. 'POP'. Bamm, konec zgodbe … Sladkarije so za otroke. Odrasti ali razstreli. Če umetnik ne bo zrasel, bo tega zelo kmalu konec.
JoanCA (avtor) 4. marca 2016:
Sarah,
Strinjam se s tabo. Glasba, ki jo danes poslušamo iz preteklosti, je bila najboljša od najboljšega. Nekatere klasične radijske postaje predvajajo stare 40 najboljših odštevalnikov Casey Kasem iz prejšnjih let. Če poslušate vrhunske 40-e iz 70-ih in 80-ih, je jasno, da je bilo takrat veliko glasbe blage in splošne. Mislim, da je bil rock iz 70-ih boljši od sodobnega rocka, vendar menim, da je sodobna pop glasba zdaj bistveno boljša kot je bila v 70-ih ali 80-ih.
Mislim, da je zagotovo še vedno tako, da se umetniki lahko premaknejo k zreli glasbi. Justin Timberlake je očiten primer. Katy Perry je po drugi strani primer založbe, ki umetniku ne želi pustiti, da dozori. Mislim, da mora na svojem naslednjem albumu postati bolj zrela, da ohrani svojo kariero v naslednjih nekaj desetletjih. Če nekdo v svoji karieri dobi dovolj moči, lahko prevzame več nadzora. Toda mnogi umetniki nikoli ne dobijo te priložnosti. Pogosto izginejo, preden lahko preidejo na bolj zrel zvok. Britney je v mojih mislih pravzaprav zgled nekoga, ki se ji je uspelo obdržati, vendar nikoli ni imela priložnosti pokazati bolj zrele ali odrasle strani. Ne čutim, da jo ljudje jemljejo resno. Videli so jo bolj kot figuro pop kulture kot dejansko umetnico.
Sarah 17. februarja 2016:
Veste, vse, kar sem nenehno slišal, so dnevi slave odraslih v času, ko smo imeli "talence", kot so Elvis Presley, The Beatles in Michael Jackson. Enako sem pomislil, kaj se je zgodilo z glasbeno industrijo? Sčasoma sem ugotovil, da so ljudje v preteklost gledali z rožnatimi očali. Ti umetniki niso nič boljši od današnjih. Glasba se je pravkar spremenila, ker se zvoki spreminjajo in se spreminjajo z življenjskim slogom mladih. Dvomim, da oseba nad mano, ki je prevrnila primerjavo Elvisa Presleyja in Justina Bieberja, sploh razume svojo zablodo svoje generacije.
Še bolj hinavsko, ker je bil predvsem umetnik preteklosti ali ker je moški. Kakorkoli že, vemo, zakaj je Elvis prodal več plošč kot kateri koli izvajalec. Je bil nadarjen vokalist? Seveda, ampak tako je bilo tudi veliko drugih pevcev. Zdi se mi, da ljudje pozabljajo, da so imeli njegova spolna privlačnost, barva kože in njegova smešno bleščeča odrska oblačila v bistvu vse opraviti z njegovo priljubljenostjo in ljudje slučajno živijo v zanikanju, ko pozabijo, da Elvis ni napisal niti ene besede. svoje pesmi in ukradel avtorske zasluge, kot to počne Beyonce danes. Ne pozabimo, da so vsi koncertni posnetki Beatlov sestavljeni iz množice oboževalk in jim je tako kot danes vseeno, kako premišljena ali pametna je lirična vsebina. Zdi se mi, da se spomnim tudi, da sem slišal o tem, kako se je starejša generacija tistega časa pritoževala nad temi bendi in kako niso igrali prave glasbe ali peli preveč o seksu, se je tako reklo hudičevo glasbo? Pop glasba je vedno obstajala in imidž je bil pomemben dejavnik, še preden je Michael Jackson populariziral glasbene videospote. Najbolj prodajani umetniki vseh časov so ljudje, ki so prodali več za svojo podobo in varne radijske uspešnice kot za svoj dejanski talent, čeprav menim, da imajo vsi umetniki talent. Zdi se, da se preteklost ponavlja in nihče se iz nje ne uči.
Prav tako se ne strinjam s komentarji, da najstniški pop izvajalci ne prerastejo v uspešne odrasle umetnike. Ste že slišali za Britney Spears? Od petja kiddy popa se je prelevila v zrelejšo izvajalko in ima ravno dovolj Youtube in radijskih uspešnic ter zdaj še več številka 1 kot kadarkoli s svojimi prvimi 5 albumi. V redu, s svojim zadnjim albumom je šla navzdol, toda biti v igri in ostati vsaj malo relevanten 15 let, veliko pove o tem, koliko lahko rasteš in nadaljuješ, tudi ko se zdi, da se mlajša generacija premakne na. Tovrstnega stalnega uspeha v preteklosti še nismo videli, zlasti od Tiffany in Debbie Gibson iz 80-ih. Tudi skupine, kot sta N'sync in Backstreet Boys, razpadejo le zato, ker se naveličajo svoje premlade glasbe in poskušajo postati bolj resni izvajalci, a ne vedo kako, ne zato, ker so tipizirani. Zdi se, da Nick Jonas in Zayn Malik dobivata dovolj spoštovanja kot zrelejša umetnika (čeprav je njuna kariera na tej točki še prezgodnja). Taylor Swift je imela enak mlad zvok, kot ga je imela vedno, tudi pri svojih srednjih 20-ih, in zdi se, da gre še bolj v smer neverjetno varnih, privlačnih in zelo prepevajočih radijskih uspešnic kot kdaj koli prej. v svojih dejanskih najstniških letih. Justin Bieber ima tudi bolj odrasel album, ki je izšel in se zdi, da mu gre dobro, kar kaže, da je vsaj malo bolj nadarjen, kot si ga je predstavljal, ko se je ravno vozil v sijaju sanj vsakega 11-letnika.
JoanCA (avtor) 1. septembra 2014:
Laudemhir Jan,
Najstniki kupujejo veliko singlov, zato na lestvice najboljših 40 močno vplivajo mlajši kupci, čeprav veliko odraslih (predvsem žensk) kupuje tudi najboljše 40 pesmi. Starejši kupci kupijo veliko albumov in mnogi še vedno kupujejo zgoščenke. Super bi bilo, če bi ljudje kupili resnejšo glasbo, a se kupi dovolj, da se je še vedno naredi veliko.
Laudemhir Jan iz mesta Davao na Filipinih 1. septembra 2014:
Presenečen sem, mislil sem, da najstniki to zagotovo dobijo! hehe. Želim si, da bi ljudje kupili resnejšo glasbo, če je tako, na primer glasbo Bon Iverja ali druge alternativne melodije!
JoanCA (avtor) 15. junija 2013:
Rokk,
Hvala za vaš odgovor. Ne strinjam se, da je primerjava smešna. Spomnim se, ko je na sceno prišla Madonna. Mislili so, da je velika šala. Toda poglejte, kako dolgo je živela in kakšen ikonski status je dosegla. Kdo bi si mislil, da bodo lutke založbe Jackson 5 ustvarile nekoga, kot je Michael Jackson, ki bo imel tako velik vpliv na glasbo in ples? Ali da bi N'Sync ustvaril nekoga tako uspešnega, kot je Justin Timberlake?
Bi lahko Justin Bieber in One Direction ustvarila odlično glasbo? Nevem. Treba bi jim bilo dati priložnost. Ne bi zavračal njihovih sposobnosti, ker nimam pojma, česa bi bili sposobni, če bi dobili ustvarjalno svobodo. Zato pravim, da bi jim morale založbe, ko se enkrat uveljavi, dati svobodo ustvarjanja boljše glasbe in jim omogočiti, da odraščajo s svojimi oboževalci. Mislim, da si nihče, ki je slišal prve pesmi Beatlov, ni mogel predstavljati, kaj so bili sposobni narediti pozneje. Če pogledamo nazaj, je enostavno reči, da so bili nadarjeni. Toda njihove zgodnje pesmi so bile precej narejene za radijski žvečilni pop.
Se pa strinjam s tabo, da se morajo ljudje nehati pritoževati nad pomanjkanjem kakovosti in dejansko dati priložnost mlajšim umetnikom. Težava je v tem, ko ljudje pomislijo na preteklo glasbo, pomislijo na The Rolling Stones in Boba Dylana in pozabijo na vse smeti, ki so bili narejeni. Rad imam veliko mladih izvajalcev in kupim veliko nove glasbe. Želim si več ljudi srednjih let, kot sem jaz.
Rokk 14. junija 2013:
Kot starejša oseba, ki se aktivno ukvarja s produkcijo glasbe za in z mlajšimi, lahko iskreno rečem, da je danes veliko kakovostne glasbe, če ste jo pripravljeni iskati in imate odprt um. Če se omejite na kataloško glasbo in poslušate samo določene sloge ali žanre, potem niste nič drugačni od mlade osebe, ki posluša samo določene zvrsti. Glede na to so nekatere primerjave v tem članku smešne. Razlika med The Beatles ali Elvisom in Beiberjem ali One Direction je preprosto v resnični umetnosti, kakovosti in talentu v primerjavi z povprečnim talentom brez umetnosti in slabo kakovostnim materialom. Obstaja razlog, da je Gotye prejel Grammyja za ploščo leta pred Beiberjem ali One Direction, in to je preprosto: Somebody That I Used To Know je kakovostna pesem z elegantno inventivno produkcijo. Problem, kako zagotoviti, da kakovostna glasba doseže občinstvo, ki kupuje, je resnična težava, ki ni nova, a se je zagotovo še povečala, ker je industrija vse manj pripravljena tvegati. Problem je tudi žanrska klasifikacija.Na primer, ko je plošča, tako vrhunska in raznolika, kot je izdala ASA iz leta 2010 'Beautiful Imperfection', združena v kategorijo "world music" samo zato, ker je Nigerijka; čeprav je večina pesmi pojeta v angleščini in njenem slogu ter si pesmi bolj zaslužijo pohvale in uspeh v svetu soul/r'n'b/popa kot karkoli, kar sta naredila Beyonce ali Adele, imaš problem. Sodobni mainstream poslušalci običajno ne iščejo »World Music«, ko filtrirajo po žanru na iTunes itd.
Throwaway Pop skupine, kot sta Beiber in One Direction, obstajajo že od petdesetih let prejšnjega stoletja ali dlje. Če želite slišati bolj kakovostno glasbo, samo preživite čas, ki ga danes prebadate na pomanjkanje kakovosti, aktivno iščete kakovost in boste morda prijetno presenečeni.
JoanCA (avtor) 5. aprila 2013:
Rob,
Ne gre za to, da mlajši sploh ne kupujejo glasbe. Ponavadi kupujejo več singlov kot albumov. Toda Adele, ki je bolj privlačna za starejše kupce glasbe, bistveno presega Bieberja, ko gre za albume.
Rob 5. aprila 2013:
Zanimivo, vendar to ne pojasni, zakaj so umetniki, kot je Justin Bieber, tako priljubljeni.
JoanCA (avtor) 27. septembra 2012:
LA,
Mislim, da imaš prav, da je verjetno, da bodo pevci zdaj bolj tipizirani kot v preteklosti. Smiselno je mešati reklamo in manj komercialno, tako da se pevec ali skupina ne obravnava kot ena stvar in lahko pritegne širše občinstvo.
LA 26. septembra 2012:
Mislim, da so se časi spremenili. The Beatles in Michael Jackson so lahko brez težav prešli z glasbe, namenjene najstnikom in najstnikom, na resno glasbo. Mislim, da to zdaj ni tako enostavno. Glasbeni snobizem je zelo razširjen. Ko si enkrat označen kot otroški pop izvajalec, te je kasneje skoraj nemogoče jemati resno. Morda so zato založbe manj zainteresirane za razvoj svojih izvajalcev. Katy Perry je vedno delala mešanico otroških in resnih stvari, tako da bo verjetno prisotna še leta.
JoanCA (avtor) 16. septembra 2012:
Psihični pes,
Vsekakor sem zaradi svojih otrok izpostavljen veliko novi glasbi. Začenjam se zavedati, da je veliko novejših pesmi, ki so mi všeč in jih drugače ne bi slišal. Mislim, da se ljudje, ko postajajo starejši, bolj osredotočajo na besedila. Ugotovil sem, da so mi všeč pesmi, ki mi sprva niso bile mar, ko sem se začel osredotočati na besedila.
psihicdog.net 16. septembra 2012:
Hvala JoanCA. Odlično vozlišče. Mislim, da smetana vedno naraste, tako da če bo glasbenik uspel kot izvajalec, bo - morda sem drugačen, saj vedno najdem nekaj, kar mi je všeč v novi in stari glasbi in moja dekleta me seznanjajo z najnovejšimi - moja najmlajša punca me je nekega dne razburila, ko je zapela Good Night Reecea Mastina - nikoli nisem slišal zanj ali pesmi, a ob treh je pela lahko noč! Z njo sem jo spremljal na YouTubu – besedila so dobra – slišala sem, da so besedila glavni del za mnoge ljudi in ne glasba, tako da besedila pogosto preživijo dlje.
JoanCA (avtor) 14. septembra 2012:
Hvala Alecia. Veliko fantovskih skupin, kot sta N'Sync in Backstreet Boys, je imelo dokaj kratke kariere. Mislim, da je njihova baza oboževalcev prestara za njihovo glasbo in vedno pride kakšna mlajša skupina, ki dela isto glasbo. Gre za zelo kratkoročno razmišljanje o delih etiket. Če gredo na račun prvotne promocije nekega dejanja, menim, da je smiselno, da se tega dejanja kot ustvarjalec denarja obdrži še leta.
Alecia Murphy iz Wilmingtona, Severna Karolina, 13. septembra 2012:
Če pošteno pogledate glasbeno industrijo, bi si mislili, da so kupci glasbe večinoma mlajši, vendar je vaše središče dalo nekaj zanimivih informacij.
In zdaj je smiselno, zakaj fantovske skupine v zadnjih desetih do petnajstih letih razpadejo po morda nekaj albumih. Z N'Sync sem odraščal in čeprav so dosegli velik uspeh, se je njihov zadnji album zdel, kot da ne bodo zdržali veliko dlje – čeprav je bil kritično njihov najboljši.
Zdi se, da se glasbena industrija osredotoča na dolarje in cente, zato vidim, kako je umetnica, kot je Adele, privlačna.
Odlično središče, bilo je zelo lepo branje.