Kazalo:
CJ Baker je objavljen pisatelj, ki je pred kratkim začel s podcastom "Tekoča zgodovina protestne glasbe".
Rock & Roll Dvorana polemik
Vsakič, ko Dvorana slavnih rock & rolla razglasi nove člane in ima novo slovesnost, vedno odpre nove razprave. Eden največjih vzrokov za razpravo so imena, ki so bila zavrnjena. Dejstvo je, da tudi če se Hall izvede korenite reforme v zvezi z njihovim procesom, bodo ta vprašanja vedno ostala.
Za začetek je seznam zaslužnih umetnikov, ki NISO sprejeti, tako velik, da nikakor ne boste prišli, da bi vključili vse. Drugi vidik je, da je postopek tako subjektiven. Kaj naredi enega glasbenega umetnika bolj vrednega vključitve od drugega? Toda prav te razprave naredijo proces tako zabaven.
Zato sem se odločil, da dam svoj klobuk v debato. Ko sem pregledoval seznam imen, ki so upravičena, a nikoli niso bila uvrščena, sem na koncu dobil dolg seznam 75 umetnikov, za katere sem menil, da si zaslužijo resno obravnavo pri uvajanju. Po dolgem pregledu sem ga zmanjšal na 15. Poskušal sem biti čim bolj objektiven. Zato sem vključil umetnike, ki jih na splošno ne zanimam, medtem ko sem izključil nekatere osebne favorite.
Kateri so bili glavni kriteriji? Nekateri menijo, da bi moral biti komercialni uspeh. Osebno se s to trditvijo ne strinjam. Čeprav je to mogoče upoštevati, bi moral biti celoten glasbeni vpliv glavni odločilni dejavnik. Zame bi morala biti Dvorana slavnih rock & rolla muzej, ki opisuje razvoj in zgodovinski razvoj rock glasbe. Vse zvrsti, ki so vplivale na pokrajino sodobne rock glasbe (da, to vključuje rap/hip hop), morajo biti predstavljene, da bi povedali celotno zgodbo. Če bi bil komercialni uspeh edini odločilni dejavnik, bi bilo v evolucijski verigi nekaj velikih vrzeli.
Tukaj je torej moj seznam 15 umetnikov, ki si zaslužijo biti sprejeti v dvorano slavnih rock & rolla. Kot opomba, ta članek je bil prvotno napisan leta 2012. Občasno se na seznam dodajajo nova imena, ki nadomestijo tista, ki so sčasoma sprejeta. Kot opomba, če pogledam nazaj, je nekaj umetnikov, ki bi jih zdaj obravnaval kot snub, in če bi seznam popolnoma prenovil, bi bilo verjetno nekoliko drugače. Ampak zamenjam umetnika samo, da zamenjam nekoga, ki je bil na novo sprejet. Prosim vas, da mi v komentarjih sporočite, za koga menite, da je bil neupravičeno izključen iz dvorane (in mojega seznama).
#15: Velika zvezda
Komentarji
LaustCawz 8. januarja 2020:
Moral bi že omeniti, strinjam se tudi glede Weird Al & The Monkees, ki še čakajo na nominacijo, kaj šele na indukcijo. Btw, pretekli čas svinca (kot v "voditi" je dejansko voden.
Dennis HOLIDAY 28. oktobra 2018:
NI GRAND FUNK RAILROAD?
Nx iz Avstralije 18. septembra 2018:
Nekajkrat me je zamikalo, da bi malo pokopal in izvedel postopek, po katerem so izbrani umetniki, a sem se na kratko ustavil. Zakaj bi se trudili, da bi se obračali na sistem, ki ima za posledico vključitev Bon Jovija in nenehno izpuščanje Motörheada?
Drugi, pomembnejši del ve, da je res malo šala. Vse je usmerjeno k slavi in priljubljenosti. To ni Rock & Roll Hall of Influence ali Originality. To je rezervirano za velike prodajalce, z občasno konico klobuka komercialnemu podizvajalcu, da dajo videz kul ali vsaj ne dinozavrov. Zato je Velvet Underground dobil priznanje leta 1996.
Moja najljubša skupina so Pixies. V bistvu so v enakem položaju kot VU. Niso prodali veliko plošč, a so bili navdihujoči in zelo vplivni. Težko se brez pristranskosti ozrem nazaj v sredino do poznih osemdesetih let prejšnjega stoletja, gledano glasbeno. Preziral sem skupine, kot so Bon Jovi, Motley Crue, Poison.
Zame so bile popolnoma prazne, homogene, masturbacijske kurbe, vse lase in spandex. Melodije piškotov, drobne, drkajoče kitarske solo, lirično brezveze, vsa poezija osnovnošolca. Vsaka vrtnica ima svoj trn, vsaka noč ima svojo zoro, odjebi. Oh, na pol poti smo, oh, živimo od molitve. Zaradi teh neumnosti je John Cougar Mellencamp zvenel kot William Faulkner, Bono pa kot Yeats.
Ko je bil Bon Jovi sprejet leta 2018, sem se spomnil na staro postavo Groucha Marxa, da ne želi biti v klubu, ki bi ga imel za člana. Ko se takšna zasedba uvrsti v uradni panteon velikanov, je to podkrepitev že dokazanega dejstva, da je velika večina induktov tam zaradi prodaje plošč, ne zaradi prispevka k umetnosti popularne glasbe. Bon Jovi so zamenljivi s katerim koli trakom za lase iz mehkih srednjih 80-ih. Razlika je le v številu prodanih enot.
Jackie Smith 27. februarja 2018:
Joe Cocker kje je. Njegov nastop na Woodstocku. Dovolj je bilo
Dennisholiday3@ Gmail.com 19. oktobra 2017:
Nočejo Grand Funk Railroada v The Hallu, ker so premagali THE BEATLES; odpihnil ZEPPELIN in prestrašil THE STONES. PLOP
CJ Baker (avtor) iz neznanih delov 27. januarja 2014:
Popolnoma se strinjam s tabo Oldiemusic, da ne bi bilo Beatlov, če ne bi bilo Lonnieja Donegana. To je precej pomembna glasbena zapuščina. Strinjam se tudi glede The Smiths. Hvala za branje in komentarje!
stara glasba iz Združenih držav 27. januarja 2014:
Potem ko sem prebral zgodovino Lonnieja Donegana (in si ogledal nekaj njegovih videov, všeč mi je bil njegov nastop v živo "Cumberland Gap", btw), bi ga res morali vključiti v hišo slavnih. Brez njega ne bi bilo Beatlov. Tako preprosto.
In Smiths tudi … Mislim, da je skoraj vsak jangle pop/twee/indie glasbenik priznal The Smiths kot zelo velik vpliv.
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov dne 17. decembra 2013:
Glimmer Twin Fan, strinjam se s tabo, da je postopek uvajanja v dvorano slavnih rock & rolla zelo subjektiven. To je del razloga, zakaj končamo s tako zabavnimi in vročimi razpravami. Hvala za branje in komentar.
Claudia Mitchell 17. decembra 2013:
Skrajni čas je, da vstopi KISS. Vesel bi bil, če bi vstopili tudi nekateri vaši drugi. To je tako subjektiven proces. Seveda bi rad videl, da pridejo Smiths in MC5, The Pixies, Motorhead in skoraj ves vaš seznam, a bomo videli. Lepo središče, zdaj moram iti po slušalke.
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov dne 17. decembra 2013:
Ko so bili pravkar razglašeni člani hiše slavnih rock & rolla za leto 2014 in je bil sprejet KISS (moj nekdanji izbrani #1), sem posodobil Hub.
CJ Baker (avtor) iz neznanih delov 8. decembra 2013:
Bat115, to je dobro vprašanje. Verjetno ni nič pripomoglo k odnosu med Smithom in Morrisseyjem. Ampak mislim, da je to primer zabavnih razprav, ki jih ustvarjajo nominacije in izbirni postopek v dvorani slavnih rokenrola. Hvala za branje in komentar!
Tim iz Los Angelesa, Kalifornija, 8. decembra 2013:
Se sprašujete, kako se je Morrissey počutil, da je The Cure nominiran pred The Smiths? Kaj pa prepir med njim in Robertom Smithom?
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov 17. oktobra 2013:
brez Apause naredite številne prepričljive točke. Letos so nominirani tudi trije vaši izbranci, tako da bo zanimivo videti, kaj se bo zgodilo. Hvala za branje in komentar.
brez prekinitve 14. oktobra 2013:
Če ljudje želijo svoj RRHOF "čist" samo s tako imenovanimi "Rock & Roll Artists", potem ustvarite svojo hišo slavnih. Ugotavljam, da so vsi v dvorani vplivali na rock and roll, TUDI če so tudi hip/hop, reggaee, country, soul, R&B, disco in folk izvajalci. Vsi si zaslužijo biti zraven in vem, da obstajajo izvajalci, ki bi jih vsi radi imeli v svoji dvorani (nekateri, ki bi jih z veseljem videl v dvorani, so Roxy Music, Gram Parsons, The Smiths, NWA, Big Star, Lee Scratch Perry , Love, Chic, Eric B. in Rakim in zombiji), vendar to ne pomeni, da bi morali sovražiti dvorano in celoten koncept dvorane, ker jih nismo sprejeli. In plus, če si ljudje res želijo samo "ROCK AND ROLL", zakaj potem ljudje ne trdijo, da so bili v prvem letu nastanka dvorane sprejeti soul & R&B izvajalci, kot so James Brown, Ray Charles in Sam Cooke? Vsi so vrhunski izvajalci, ki so imeli ogromen vpliv na rock & roll, vendar njihova glasba ne velja nujno za tako imenovani "Rock and Roll". Rock and roll se je skozi čas razvijal in se razširil v R&B, folk, disco, reggae in rap, zato skupine, kot so ABBA, Bee Gees, Grandmaster Flash and the Furious Five, Jimmy Cliff, The Lovin' Spoonful, Run DMC, Dells, Donna Summer in kateri koli drugi izvajalci so v dvorani slavnih rokenrola. In vsak posameznik je bil navdih za razvoj glasbe in si zasluži svoje mesto v Rock and Roll Hall of Fame.
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov dne 11. septembra 2013:
Strinjam se z Madonno točko. Imate tudi izvajalce, kot je Abba, in potem imate celotno debato o rapu in reggaeju ter drugih žanrih, ki v resnici ne veljajo za rock. Glasba postaja tako nerazdvojena, da postajajo črte zamegljene. To vprašanje o tem, kaj je rock, bo z leti postajalo vse bolj zapleteno. Tako bodo tisti s preveč togo definicijo še naprej imeli marsikaj razburjenega.
Donna Herron iz ZDA 11. septembra 2013:
Mislim, da se je izziv začel, ko je bila Madonna sprejeta. Po mojem je pop. ne rock in roll. Z njeno indukcijo je RnR HoF odprl vrata morebitnemu razmišljanju o nastopih, kot so Britney Spears, Katie Perry (in številni drugi, katerih imena se sploh ne spomnim) v prihodnjih letih.
Z več glasbeniki, ki prestopajo glasbene meje, bo delo HoF-ja le še težje. Niti Lucinda Williams, Ani Difranco ali Ryan Adams niso povsem rokenrol, vendar si vsi zaslužijo, da jih sprejmemo, ko so upravičeni.
Prepričan sem, da se je, ko so začeli HoF, vse to zdelo razmeroma naravnost, a kot ste rekli, je zelo zapleteno in kontroverzno. Je pa dobra debata :)
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov dne 11. septembra 2013:
Hvala purl3agony za branje in komentar. Strinjam se, da je opredelitev rock & rolla izziv.
Strinjam se tudi s tabo, da imata Jann Wenner in Rolling Stone veliko nadzora. Ampak mislim, da so razprave in polemike del zabave.
Donna Herron iz ZDA 11. septembra 2013:
Obstajata dve glavni težavi pri izbiri umetnikov, ki jih je treba vključiti v RnR Hall of Fame: 1) kot ste poudarili – kakšna so merila? in 2) kar bi lahko bilo pomembnejše – kako opredeliti "rokenrol". Neila Diamonda so zadrževali več let, ker menda ni bil rokenrol. Zdaj bi lahko trdil, da si zasluži vključitev preprosto zato, ker je odličen izvajalec in je postavil podobo, ki so ji sledili številni drugi pevci rokenrola. Toda če so ljudje izbrani glede na to, da so odlični odrski izvajalci, morate začeti gledati na Barryja Manilowa, Bette Midler in kopico drugih ljudi, ki jih v resnici ne mislim kot rock in roll, ampak bolj kot "zabavljače" ( ne da bi bilo s tem kaj narobe).
Mislim, da Smithovi ne bodo nikoli vključeni - tukaj v ZDA niso naredili dovolj velikega razmaha. In zdi se, da je Jann Wenner pripravljen zadržati Monkees zunaj. Žalostno je, toda Jann in Rolling Stone imata veliko nadzora nad tem, kdo bo sprejet.
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov 29. decembra 2012:
PDX, strinjam se glede Sonic Youth & Weird Al. Prav tako nisem oboževalec vseh naštetih bendov in tudi menim, da je KISS precenjen. Ni pa mi treba biti oboževalec, da bi umetniku priznal pomemben prispevek k rock glasbi. Hvala za komentar in deljeno.
CJ Baker (avtor) iz Neznanih delov 29. decembra 2012:
Alecia, brez skrbi glede dolžine tvojega potovanja. Hvala za odgovor in povedali ste veliko zanimivih točk. Strinjam se, da je tisto, kar prodaja, ključni element, in mnogi umetniki, ki sem jih vključil, niso povsem mainstream. Moj okus je nekoliko manj mainstream in sem nekdo, ki se zanima za zgodovinski razvoj glasbe. Kot rečeno, skupina, kot je KISS, prodaja in so bili izključeni zaradi politike. Vendar se strinjam, da ne bodo vsi zadovoljni in razprave, ki sledijo, so del zabave.
Justin W Price iz Juneaua na Aljaski 29. decembra 2012:
Sonic Youth je moj najljubši bend vseh časov. Čudni Al je genij. Oba umetnika bi morala biti v rock dvorani … čeprav sem iz nekega razloga mislil, da je SY. Na dvorano slavnih rokenrola gledam podobno kot na grammyja in emmyje… najboljše delo ne bo nominirano, le delo, ki je priljubljeno pri širši javnosti. Javnost je naredila Justina Bieberja priljubljenega … ne pomeni, da si zasluži grammyja.
Nisem oboževalec vseh naštetih izvajalcev (Kiss je zelo precenjen, IMHO), vendar ste naredili dobre primere za vse. Dobro opravljeno. V skupni rabi.
Alecia Murphy iz Wilmingtona, Severna Karolina, 29. decembra 2012:
V tej objavi imaš veliko smisla. Iskrena bom in rekla, da za veliko umetnikov, ki ste jih omenili, še nikoli nisem slišal. Ne gre za to, da sem to storil namerno, le da sem bolj miselna oseba, ki ima rad, da me glasba najde, kot pa se trudim, da bi jo našel sam. Torej sledim temu, kar slišim na radiu, televiziji ali na spletu. In prepričan sem, da nisem sam.
Vendar pa mislim, da je veliko izvajalcev, ki ste jih omenili, nastalo v obdobju, ko glasbe ni bilo tako enostavno najti kot zdaj. Vseeno pa mislim, da to ni problem s Dvorano slavnih rokenrola. Mislim, da je to bolj povezano s tem, da vidijo, kaj se prodaja več kot karkoli drugega. V to imajo vložen denar in mislim, da je težje, če imaš v dvorani slavnih več manj znanih nastopov kot večjih umetnikov. Tudi, če so volivci kaj podobnega odboru, ki izbira nominirance za grammyja, je vpleten tudi element moči.
Čeprav mislim, da nihče ne bo nikoli popolnoma zadovoljen s tem, kar se dogaja v dvorani slavnih rokenrola, grammyjih ali kateri koli drugi podobni ustanovi, je zanimivo videti, kako to sprejme širša javnost. Super središče, upam, da nisem predolgo klatil.