Kaj se je zgodilo z Limp Bizkitom?

Kazalo:

Anonim

GH je spletni pisatelj že več kot šest let. Njeno delo se pogosto osredotoča na heavy metal glasbo in zgodovino heavy metala.

Limp Bizkit ga je imel, tisto neopredeljivo nekaj v kombinaciji s pravim krajem ob pravem času, kar se prevede v takojšnjo mega-zvezdo. V poznih devetdesetih so dobesedno razstrelili rock/rap in bili po vsem etru in MTV-ju, njihov uspeh pa je povzročil nešteto posnemovalcev.

S Fredom Durstom na vokalu, Wesom Borlandom na kitari, Samom Riversom na basu, Johnom Ottom na bobnih in DJ Lethalom, ki je dodal hip-hop pridih na gramofone, je skupina poskušala prevzeti svet. In nekaj časa jim je uspelo.

Po več uspešnih albumih in singlih ter razprodanih svetovnih turnejah in festivalih je Limp Bizkit padel z glasbenega radarja.

Torej … Kam so šli?

Vzpon in padec Limp Bizkita

V poznih devetdesetih in zgodnjih 2000-ih ni bilo veliko skupin, večjih od Limp Bizkita. Z albumi Three Dollar Bill Yall, Significant Other in Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water se je skupina povzpela na lestvice in izdala hit single, kot so "Faith", "Nookie", "Break Stuff", in "Rollin'."

Limp Bizkit so bili povsod, deloma tudi zaradi Durstovega očitnega prepričanja, da je tudi slab tisk dober. Zdelo se je, da je Durst zelo užival v odvratnem imenu skupine, nekaterih njihovih albumih in nekaterih njihovih singlih. (Poguglajte jih, tukaj ni primerno za tiskanje.) Limp Bizkit se je tudi uspel spraviti v nekaj 'beefov' z drugimi nastopi, predvsem z Eminemom. Številni strokovnjaki iz industrije so razmišljali, da so bili ti spori zasnovani izključno za objavo.

Zgodili sta se dve različni stvari, ki sta povzročili "padec" Limp Bizkita. Prvi je bil, da se je celotna novost v rock/rapu iztrošila skoraj tako hitro, kot se je začela.

Drugi katalizator je bil večji smrtni udarec kot prvi.

Leta 2001 je skupino zapustil Borland, ki je po mnenju nekaterih ustvarjalni genij skupine. Menda je bil Borland v njem samo zaradi glasbe in je menil, da se Limp Bizkit pod Durstovim vodstvom dosledno prodaja. Čeprav je Durst v izjavi za javnost dejal, da želi Borlandu dobro po njegovem odhodu, mu je kljub temu uspelo začeti vojno MySpace z Borlandom, ko je začel delati s svojim novim projektom, zasedbo Black Light Burns.

Brez Borlanda in z Durstom, ki zdaj popolnoma nadzoruje fokus skupine, se je njihova glasbena smer spremenila. Njihov naslednji album, Results May Vary iz leta 2003, je bil deležen večinoma neugodnih kritik, izstopajoči singel s te plošče, priredba The Who's Behind Blue Eyes, pa je zasedbo ujel veliko omamljanja. Številni oboževalci klasičnega rocka so verjeli, da je Limp Bizkit 'pohabil' pesem, ki je ne bi smela začeti. Več kot en kritik je izjavil, da je bil edini poudarek tega albuma Fred Durst, in to je točno tako, kot si je želel.

Odziv je bil slab. Celo leta 2004, po Borlandovi vrnitvi, so bili oboževalci preprosto dovolj Limp Bizkita in Durstovih norčij, ki iščejo pozornost. Med koncertom na turneji Summer Sanitarium Tour leta 2005, na kateri so nastopile skupine, kot so Metallica, Korn in Kid Rock, so oboževalci med svojim nastopom začeli skandirati 'F*ck Fred Durst' in metati smeti na oder.

Čeprav je Durst pravi šovman na odru, so oboževalci rocka menili, da skuša zasenčiti svojo skupino in postati glavni poudarek. Želel je pozornosti in storil bi vse, da bi jo pridobil, tudi na račun svojega benda.

Po dokaj uspešni izdaji albuma The Unquestionable Truth (Part 1) leta 2005, ki jih je uvrstil bolj v kategorijo alt-rock kot rap/rock, je Limp Bizkit šel na premor.

Uradni glasbeni video Limp Bizkit Ready to Go (eksplicitna besedila)

Torej… Kje je zdaj Limp Bizkit?

Od uradnega premora Limp Bizkita leta 2005 so bili njegovi člani zaposleni.

Fred Durst ima cvetočo filmsko kariero in je imel dobro sprejeto vlogo v filmu Populacija 436. Prav tako je sodeloval pri poslovnem koncu glasbenega posla kot A&R predstavnik založbe Interscope. Wes Borland je nadaljeval s Black Light Burns, snemal in gostoval s skupino ter naredil nekaj odmevnih remiksov metalskih pesmi. Sam Rivers je postal producent za skupine iz domačega mesta Limp Bizkit Jacksonville na Floridi. John Otto je dejansko učil bobne in delal na svoji rap karieri.

Leta 2011 so se Limp Bizkit ponovno združili in izdali album Gold Cobra, njuno prvo skupno ploščo po letu 2004. Ocene za album so bile mešane. Kritiki so rekli, da je bila glasba dobra, Durstova besedila in vokalni slog pa ne. Slog albuma je veljal za vrnitev v zgodnje čase nu-metala in rock/rapa ter prejšnjih plošč Limp Bizkita, kar so nekateri ocenili kot uspeh. Drugi menijo, da je rock/rap vlak že zdavnaj zapustil postajo in slog glasbe ni več pomemben. Zlata kobra se je na lestvici albumov Billboard 200 uvrstila na šestnajsto mesto. V prvih šestih mesecih po izidu je prodal le 63.000 izvodov.

Decembra 2011 so Limp Bizkit opustili/odpustili pogodbo z Interscope. Čeprav je Durst v intervjuju dejal, da smo "končno lahko izstopili iz naše založbe in postali neodvisni", se je skupina obrnila in podpisala pogodbo z založbo Cash Money Records, hip-hop domom Lil Wayna, Drakea in Nicki. Minaj, med drugim.

Od Spindittyja

Julija 2013 so Limp Bizkit izdali videospot za svoj novi singel Ready to Go. Pesem in videospot vključuje Lil Wayne in kritiki so razdeljeni. V videu niso prikazane le slabo oblečene ženske, ampak tudi Fred Durst na stranišču. Na tej točki je težko reči, ali bo skupina spet našla slavo in bogastvo.

Vprašanja in odgovori

Komentarji

Rowdy Mcflowdy iz Baton Rouge Louisiana in Houston Texas 20. maja 2018:

Zdi se, da avtor ne mara Freda Dursta in to se pojavi v anti-Durstovem vzdušju tega članka. Limp Bizkit je ali je bil (nisem prepričan, kakšen je njihov status) odličen bend. Kljub temu, kar je tukaj navedeno, je LB dosegel uspeh z Wesom Borlandom in brez njega. Njegovi prispevki, čeprav pomembni, niso bili glavna gonilna sila LB. Da, glasba je bila po Wesu nekoliko drugačna, vendar je vsa njihova glasba kljub malo promocije uspela. Celo Gold Cobra kljub temu, kar piše tukaj. Durst je bil vsekakor glavni vpliv in gonilna sila. Fredsov vokal in stil SO Limp Bizkit. Reči, da je njegov slog zapustil postajo, zagovarja, da se LB in Durst spremenita v drugo skupino. Brez Dursta LB nikoli ne bi dosegel uspeha. Všeč mu je ali ne, je velika osebnost, z velikim egom in pogosto je to recept za uspeh, a tudi sovraži.

Mislim, da je kritika Behind Blue Eyes napačna. Pesem je zelo drugačna v primerjavi z drugo glasbo LB, vendar je dobro narejena in dobro prodana. Všeč mi je in lahko cenim malo raznolikosti na albumu. (tudi imam dobro narejene naslovnice) Ljudje, ki ga sovražijo, ker ni "klasični LB", so samo sovražniki. Torej na albumu ne morete imeti nekaj drugega, ker zdaj niste zvesti svoji glasbi? Daj mi mir. Druga stvar, ki se mi je zdela smešna, je trditev, da je po odhodu Borlanda Durst poskušal narediti vse o njem. Brez sranja? Mega glasbeni umetnik z velikim egom? ne rečeš? Drugače pa je voda mokra. LB je zbledela iz več razlogov, vendar sta bila predvsem Fred Durst in LB na splošno vedno nasprotje politično korektnega. Z vzponom milenijcev in vsem, ki so danes tako prizadeti zaradi besed, kolegi umetniki in mediji niso mogli stati ob strani in dovoliti, da ta nori tip obstaja. Prizadene čustva, spodbuja nasilje, je nesramen in grozno ravna z ženskami! Se sliši znano?

Resnica je, da če bi z Durstom popila nekaj piva, bi ga verjetno tudi sovražila, vendar nočem biti njegov prijatelj. Želim, da izda novo glasbo! Želim si, da bi se LB vrnil in izdal album z imenom "Go Fuk Yourself" in bi bil tako nesramen, surov, politično nekorekten in težak kot vse, kar so kdaj izdali. Navijači OG LB se bodo vrnili.

H 3. aprila 2018:

Bili so super skupina. Mislim, da je Fred kriv, da so razpadli

Dclark 31. oktobra 2017:

Odličen bend

ciklolog 11. septembra 2017:

Očistil sem prah s svojih 3 LB CD-jev, jih dal na iPhone in zdaj grem z maščevanjem na kolesarjenje. Samo spomniti se moram, da ne prepevam na glas … družine z otroki na kolesarskih poteh.

LBFan90 13. junija 2017:

LB = hype v 90-ih in zgodnjih 20-ih, tako je bilo, leta 2012 LB = 0 hype še vedno isti LB, vendar ne hype, ki ga poznamo

David Moore 6. junija 2017:

Z Bizkitom šepam, odkar sem slišal za Counterfeit in od takrat nisem nehal. Vsak ima svojo skupino, ki jim pomaga skozi vse in karkoli je zame limp Bizkit. Od bankovca za tri dolarje do zlate kobre sem trd oboževalec. Moje življenjske sanje so, da jih srečam in se udeležim koncerta. Hvala za članek

Na pomoč! 28. januarja 2017:

wow, so prišli in odšli, kaj pa zdaj????

Nick Bishop 5. januarja 2016:

Takrat mi je bil všeč Limp Bizkit in njihova kombinacija rock/rap je bila nekaj svežega, ki je združila dva žanra, kot sta pred njimi Aerosmith in Run DMC.

Škoda, da ni dobrih skupin, kot so oni, ki zdaj zažigajo lestvice.

Josh Morris 31. julija 2015:

Všeč mi je Limp Bizkit. Iskreno mi je vseeno, kaj ljudje mislijo, da so eden mojih najljubših bendov in samo za vse tiste, ki sovražijo Limp Bizkit tam zunaj, nisem "wanna-be thug fratboy"

tammy 13. marca 2015:

Imej jih rad! Želimo si, da bi se vrnili na velik način

Michael Steadwater 5. oktobra 2014:

durst je bil. Zelo se trudi biti bedak. Imel dober tek. Odložiti je treba mikrofon..

Ur a orodje Fred … Ne reci, da boš udaril v oko, ko boš postal siv, je hrom

JonathanpOrtega 11. septembra 2013:

Prvič, ko sem slišal za novo pesem, sem bil kot Yay! Ko pa sem poleg imena Limp Bizkit zagledal ime Lil Wayne, sem bil kot kaj! Bili so kul fantje, bili so kot badboys, uporniki, imeli so svoj stil. Sedaj so zaradi sodelovanja s tem tako imenovanim raperjem le še ena skupina, ki se je odločila všečkati fenikse in dobiti nekaj testa. Pred LB Made duo z Method Man in DMX! To je bila glasba! Kaj je zdaj to? Pesem, ki je videti-vsi-kako-kul-sem. Želim si, da bi še naprej izdajali pesmi, kot je Nookie http://blablamp3.com/mp3/limp-bizkit-nookie.html Resno, stara šola Limp Bizkit se verjetno ne bo nikoli vrnila.

Steve 5. maja 2013:

Nikoli mi ni bilo mar za Limp Bizkit, ko so bili prvič veliki, ker sem bil oboževalec old school thrasha in mi ni bila všeč mešanica rapa in rocka. Ko pa sem slišal Chocolate Starfish (x generacija), mi je bil res všeč… Všeč mi je bil groove. Limp Bizkit je edina skupina, za katero nikoli nisem mogel ugotoviti, kaj se jim je zgodilo. Sprva je bila glasba vznemirljiva, ko se je prvič pojavila, ko pa je bilo konec, mislim, da je bila glasbena vrzel med rapom in rockom zelo velika in ljudje so se samo odločili za strani.

Jeff Humphreys 20. oktobra 2012:

Bili so samo zabavni. Prepričan sem, da je bila notranjost zajebana, ampak koga briga? Glasba je bila vedno zabavna. Tudi zadnja stvar je bila zanimiv komentar. Vzel je koncepte metala in rapa ter eksperimentiral z mejami obeh. To ni Chopin.

Shinkicker iz Škotske 18. oktobra 2012:

Živjo Georgie

Všeč mi je 'Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water' Klasičen album in tisto, kar mi je bilo pri Limp Bizkitu zelo všeč, je bil njihov občutek zabave med vsemi ansambelskimi skupinami Nu-Metal.

Prav tako sem dejansko menil, da je bila njihova različica 'Behind Blue Eyes' celo boljša od originala.

Bravo za zanimiv Hub

Alecia Murphy iz Wilmingtona, Severna Karolina, 21. avgusta 2012:

Pravkar sem nekje videl, da Fred Durst precej misli, da je Limp Bizkit konec. Mislim, da zamuja na zabavo – večina nas je to beležko dobila okoli leta 2004. Nisem bil oboževalec, toliko opazovalec. Bil sem v srednji šoli, ko so eksplodirali, tako da to običajno povezujem s takratnimi sošolci, kar me vedno razjezi. In pripisujem Fredu Durstu zasluge za dober PR in uspel ostati v koraku s fantovskimi skupinami na TRL.

Mislim, da je zamotil svoje trditve, da se je družil z Britney in Christino. Ne glede na to, ali je bilo res ali ne, je bilo v slabem okusu poljubljati in pripovedovati, vendar mislim, da so ga takrat ljudje vseeno naveličali.

Zanimivo središče, ki mi je obudilo veliko smešnih spominov.

Ka'imi'loa iz Tucsona, AZ 20. avgusta 2012:

Touche'… draga moja, res se strinjam s tabo.

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 20. avgusta 2012:

benisan85745,

Poslušal bom skoraj vse, razen Nickelbacka. ;)

Ka'imi'loa iz Tucsona, AZ 20. avgusta 2012:

Ne glede na to, nisem tako velik oboževalec. Ne spuščam se v mešane sloge ali prepletene žanre. Zdi se, da deluje samo z Electronico/Jazz. Jaz sem preprosto reggae človek…

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 20. avgusta 2012:

Free2writ3,

Rad iščem te stare skupine in se sprašujem, kaj se je z njimi zgodilo!

benisan85745,

Mislim, da je Jon Davis božanstvo, resno. Vseeno mi je, če bo izdal zapis prdnih zvokov, mislil bom, da je genialno. Verjamem, da je bil ves tisti nered, ko so se prvič pojavili, namerno – Fred Durst je marketinški genij epskih razsežnosti. Glasba se je samo postarala in ljudje so šli naprej.

Mislim, da je ena njihova pesem, ki jo bom poslušal, Rollin', remiks Urban Assault Vehicle, ker ima na sebi DMX. Break Stuff je tematska pesem mojega mlajšega brata, prisežem!

Hvala za komentarje!

Ka'imi'loa iz Tucsona, AZ 20. avgusta 2012:

Limp Bizkit….če ne bi bilo dejstva, da je bil Fred umetnik tetoviranja, ki je naslikal Jona Davisa iz Korna, ne vem, ali bi skupina kdaj nastala. Tudi od njihovega prvenca v središču pozornosti. Skoraj takoj so jih napadli, da so geji in vsi naslovi njihovih albumov so bili skrita podzavestna sporočila, ki so zagotavljala, da so. Mene sta zanimali samo dve pesmi, "N 2gethr Now" in "Break Stuff", razen tega, da je izginila skupina, ne žanr.

Free2writ3 iz Sharon Hill, Pennsylvania, 21. julija 2012:

Odlično središče …. Enako sem se spraševal.

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 7. julija 2012:

Upam, da ne poslušaš Break Stuff. Ne bi rad videl, kaj bi zaradi tega navdušilo zavijačo opico!

Jeff Boettner iz Tampe, FL, 7. julija 2012:

Še vedno jih občasno poslušam, njihova energija me spravi, bratec

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 7. julija 2012:

Howlermunkey,

Da je uspelo! Škoda, po mojem mnenju. Nekatere njihove prejšnje stvari so bile res dobre!

Hvala za komentar!

Jeff Boettner iz Tampe, FL, 7. julija 2012:

Vse so naredili za nookie, in nookie se je dobro posušil.

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 23. junija 2012:

Steve Orion,

Z vami sem na Kornu in za vedno sem hvaležen svojemu mlajšemu bratu, da sem jih prisluhnil, ko so prvič prišli. Vse v družini je bilo res smešno.

Nekaj ​​časa mi je bil všeč Limp Bizkit, začenši z Faith. Čez nekaj časa pa je bila zame to prevelika novost.

Hvala za komentar in kompliment! :)

Steve Orion iz Tampe na Floridi 22. junija 2012:

Od nekdaj sem jih poznal le po njihovi povezanosti s KoRnom, bendom, ki sem ga zelo rad odraščal. Čeprav sem slišal njihove največje uspešnice, morda 5 ali 6, nisem nikoli zares poslušal albuma ali videl nastopa. Spomnim se, da je Durst nastopal na skladbi KoRn, "All In The Family", ki je bila zabavna, a neustrezna na albumu kot celoti.

Hvala za dobro napisano Hub in informacije, naučil sem se nekaj stvari!

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 12. junija 2012:

Jamie,

Mislim, da so bili modna muha in ta moda je izginila. Nekako tako, da nihče več ne misli, da je Marilyn Manson sporen. Če na koncertu ne poje obraza svojega kitarista, nikogar ne bo zanimalo!

DJ Lethal je skupino že zapustil. Z vsemi je vedno velika drama.

Jamie Sykes iz Lewisvillea, Severna Karolina, 12. junija 2012:

Pred dnevi sem prebral članek, da sta se razšla z DJ Lethalom in ni bilo lepo. Očitno je bila vojna na Twitterju.

Moja najljubša pesem je bila N 2gether Now, na kateri se je pojavil tisti Method Man. To pesem sem predvajal EVERY.DA*N.DAY po šoli v zadnjem letniku. Sedel bi v avto in ga prižgal, ko sem zapustil parkirišče. še vedno ga obožujem. Break Stuff je ena izmed mojih b**chy/p*ssy pesmi. Za Blue Eyes … eh, lahko bi šli še slabše, lahko pa bi bilo veliko bolje.

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 12. junija 2012:

kriptid,

Nekaj ​​nu metala mi je bilo všeč. Korn je v tej skupini in mislim, da je Jon Davis morda nekakšno božanstvo. Všeč so mi Godsmack, Coal Chamber, Soulfly, Staind … veliko jih ustreza tej kategoriji. Vseeno sem sovražil Linkin Park, maščevalno.

Ledena zemlja! LJUBEZEN!

Hvala za komentar in kompliment! :)

kriptid iz ZDA 12. junija 2012:

Nisem veliko razmišljal, kam so šli, a občasno pomislim, kako sem vesel, da jih ni več. Nisem prenesel nu metal scene in Limp Bizkit so bili otroci s plakata. Dobra rešitev. Tako ali tako sem takrat poslušal skupine, kot sta Iced Earth in Dark Tranquility.

Georgie, zdi se, da me tvoja središča vedno tako ali drugače vznemirijo. :)

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 12. junija 2012:

dustinweishaar,

Durst je ultimativni frontman, samo menim, da ima preveč odnosa do dive. Zame bi lahko izdali najboljši album v zgodovini in ne vem, če bi jim sploh dal priložnost.

Prav imaš, stvar z naravnostjo jim ni šla.

Hvala še enkrat!

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 12. junija 2012:

Modok,

Mislim, da je Durst morda pil svojo vodo z okusom hotdog!

:P

dustinweishaar iz Lovelanda, CO 12. junija 2012:

V naslovni skladbi sem nekoliko užival, preostanka albuma pa še nisem slišal. Bizkit je le eden od mojih guilty pleasure bendov. Se pa strinjam, da so se po Starfish njihove stvari res potresle. Sem za bende, ki delajo nove stvari, a poskusi, da bi iztegnili Papa Roach in šli naravnost v rock, za Dursta in co niso delovali.

Modok 12. junija 2012:

Durst je pil wator z okusom hotdoga …

Georgie Lowery (avtor) iz Severne Floride 12. junija 2012:

dustinweishaar,

Njihovi prvi trije albumi so bili dobri.Še vedno poslušam njihove pesmi. Toda večina stvari, ki so prišle po … Erk!

Ste že slišali Gold Cobra? Naslovno skladbo sem poslušal približno 12 sekund, preden sem preklopil na nekaj drugega in me je zanimalo, kako je s preostalim delom albuma.

dustinweishaar iz Lovelanda, CO 12. junija 2012:

Vedno bom oboževalec Limp Bizkita zaradi zabavnih spominov, ki mi jih vrača njihova glasba. To ni najboljši rap/metal vseh časov, ampak prekleto je zabaven, ravno pred dnevi sem poslušal Chocolate Starfish, ki bi moral biti naslovljen "preveč spuščamo F-bombe, ker lahko."

Kaj se je zgodilo z Limp Bizkitom?