Kazalo:
- Kakšna odlična debata o električni kitari Tonewood?
- Gre za les? Resno?!
- Torej, Tonewood je pomemben?
- V redu, on je naredil dnevnik, kaj ima to opraviti s čim?
- Prav imajo! Tukaj imaš. Rešeno!
- V redu...magneti. in?
- Počakaj, kaj?! Pomembno?! Ne?! Tako zmedeno.
- Dokaži!
- Električna kitara Cinder Block
- Električna kitara iz popolnoma aluminija
- Plastični.
- Ali ... Komaj kaj materiala
- Torej, Tone Wood, ni velika stvar, a?
- Je Tonewood pomemben?
- Komentarji
Elton je sodeloval na vseh volitvah, odkar je to lahko storil zakonito. Bere, raziskuje in preučuje politiko, politike in strokovnjake.
Kakšna odlična debata o električni kitari Tonewood?
Odkar sta George Beauchamp in Rickenbacker izumila električno kitaro, je divjala velika razprava po vsem svetu igranja kitar. To je razprava, ki je zanetila spore, raztrgala družine in je zagotovo zlomila nekatera srca in se nadaljuje še danes. Katera razprava, ki izhaja iz nedolžnih globin kitarstva, bi lahko prepovedala tako neprimeren in nepričakovan odgovor?
Razprava o pomenu lesa za električno kitaro, seveda. Kaj si mislil, da je? Politika? Pfff … daj no, to je otroška igra v primerjavi.
Vojna zaradi tonskega lesa električne kitare, kot je boj z meči princese neveste, se je raztezala povsod in je povzročila pustoš vsakič, ko je bila vključena v pogovor. Vsekakor je nekaj preveč kitaristov pripeljalo na rob norosti. Ne glede na to ima vsak svoje mnenje o tem in ko pride v poštev internet, pretehta tudi svet.
Odgovor za umiritev argumenta je pravzaprav precej preprost. Ko se udari po vrvici …
Vau. Počakaj. Malo osnovnih informacij je na mestu …
Gre za les? Resno?!
da. Gre za les oziroma, natančneje, kateri toni les se uporablja za dejansko izdelavo kitare in ali ta les dejansko vpliva na zvok kitare.
Tonewood je gost specialni les, zaželen zaradi svoje tonske resonance in sposobnosti odmeva. Uporablja se v različnih instrumentih za te lastnosti za ojačanje in dvig zvoka, ki ga proizvaja instrument.
Te posebne lastnosti so bile stoletja uporabljene za ustvarjanje in gradnjo različnih instrumentov z različnimi stopnjami uspeha. Nekateri toni lesa to uspejo bolje kot drugi, zato so pogosto bolj iskani in se zaradi naraščajoče redkosti (predvsem zaradi prekomerne sečnje) razlikujejo tudi po stroških, najredkejši, ki ga je težko najti, je seveda najdražji.
Torej, Tonewood je pomemben?
Odvisno od instrumenta, bog da. Tonske lastnosti med akustično kitaro, izdelano iz finih tonov, na primer, v primerjavi s tisto, ki je sestavljena iz cenejših vezanega lesa, so zlahka očitne.
Finejši les ima vzdržljivost not (zmožnost not, ki se nadaljujejo po igranju) dlje in bogatejšo od cenejših lesov in bo noto povečala z bogatejšimi, včasih globljimi prizvoki in značajem.
Enako velja za kateri koli akustični instrument, izdelan iz lesa. Po mnenju nekaterih glasbenikov in strokovnjakov se bodo inštrumenti, izdelani iz istega tonskega lesa, vzeti iz istega drevesa, razlikovali po tonskem značaju ali glasu, čeprav so iz istega izvora. Zelo pomembno je, ja.
V redu, on je naredil dnevnik, kaj ima to opraviti s čim?
To ima vse opraviti s tem. Namreč zaradi točke se je Les Paul sam odpeljal domov. Dodal je tista "krila", da bi bila videti kot tradicionalna kitara. Tradicionalno akustični kitara.
Les je vedel, da je najboljši način, da pridobi svojo električno kitaro, da se »pomiri« z akustičnim videzom. Dalo je iluzijo doslednosti, čeprav je vse prej kot. Prav tam se je začela debata o električni kitari.
Kitaristi, rojeni in vzgojeni na akustičnih kitarah, so razumeli, da ima tonewood ključno vlogo pri zvoku inštrumenta. Veliko glasbenikov, ki igrajo na akustične kitare, je razumelo pomen dobrega tonskega lesa.
Torej, ko se je ta novodobni electri-whosit prebil v orkester big bandov, so seveda predpostavili isto stvar. Zakaj ne bi? Izgleda kot raca, kvaka kot raca … delovati mora enako kot neelektrična kitara.
Kar je seveda res.
Prav imajo! Tukaj imaš. Rešeno!
No … imajo prav, … dokler se ne motijo. Nanizana je enako, v osnovi se igra enako in glede na dizajn izgleda enako, način, na katerega je zvok proizveden, pa ni. Takrat so stvari drastično drugačne.
Akustika uporablja vibracije strun in odmeve teh vibracij za ustvarjanje svojih zvokov, električne kitare uporabljajo nekaj povsem drugega; magneti in magnetna polja, če smo natančni.
Električna kitara uporablja nekaj, kar se imenuje a prevzem za prevajanje vibracij kovinske kitarske strune v signal, ki ga nato ojačevalnik spremeni v zvok. Pravzaprav ta tip to veliko bolje razloži:
V redu…magneti. in?
Točno tako, magneti. Magnetno polje pickupa je moteno, kar ustvarja signal, ki teče od njega in nato v bistvu naravnost do ojačevalnika. Tam je rešitev, njena pot od vibrirajoče strune do ojačevalnika je precej preprost proces.
Strune se brbljajo neposredno nad pobiralkami. Strune delujejo na pickupe z magnetnim poljem, nato pa bolj ali manj naravnost v ojačevalnik, da ustvarijo zvok. Les nikoli ne pride v poštev in tam ga imate.
Počakaj, kaj?! Pomembno?! Ne?! Tako zmedeno.
Odvisno od tega, kaj imenuješ pomembno. Ali les električne kitare vpliva na ton? Žal ne. Ko je stvar, ki zajema zvok, neposredno pod stvarjo, ki ustvarja zvok, in ni smiselno, da les, ki vibrira na sekundarni način, vpliva na ton, ki je že zapustil kitaro. Razmislite o tem v plasteh, takole:
1. Brunala struna/strune (vibrirajoča struna)
2. Pickupi pretvarjajo zaigrane strune/strune v elektronski signal (prevajanje motnje v njihova magnetna polja)
3. Odpelje ga do žic (odnesejo signal stran od pickupov in iz kitare)
4. Na vrvico (kabel, ki povezuje kitaro z ojačevalnikom, prenaša signal na ojačevalnik)
5. Out the Amp (ojačevalec pretvori signal v zvočni zvok in ga črpa iz zvočnika)
V tem celotnem procesu les nikoli ne pride v poštev. Oprostite, puristi.
Dokaži!
Velika razprava je bila preučena in argumentirana z vseh strani, do vključno fizika, ki izvaja dvomesečno študijo. Študija, ki zelo prepričljivo dokazuje, da je pomen tonewooda nepomemben. Kljub temu razprava ostaja kljub logiki, znanstveni študiji ali celo sami zgodovini izdelave kitar.
Čeprav je res, da je tonewood smešno pomemben pri izdelavi akustike, preprosto ne pri sestavljanju električnega. Dokončen dokaz je v zasnovi vsakega instrumenta. Zasnova akustične kitare se v približno 5000-letnem obstoju na planetu Zemlja ni veliko spremenila:
Električna kitara Cinder Block
Električna kitara iz popolnoma aluminija
Plastični.
Ali … Komaj kaj materiala
Torej, Tone Wood, ni velika stvar, a?
Zdi se, da ne. Vendar pa obstajajo in vedno bodo nasprotniki. Razprava bo zagotovo trajala, dokler obstajajo električne kitare. Upajmo, da je to zelo dolgo.
Ne glede na to, na kateri strani je kdo, ko gre za razpravo o tonewoodu, je relevantnost tonewooda le majhen del večje razprave. Če preprosto govorimo o kitari, vzbudi zanimanje za kitaro. To je in bo vedno dobra stvar. Vsako prizadevanje, ki širi ustvarjalne in umske sposobnosti, lahko v večini primerov obravnavamo kot veliko in plemenito stvar. Torej, v prepiranju o tonskem lesu, se fanatične strani divjajo druga proti drugi, zanimanje za inštrument, ki ga ločujejo, bo neizogibno raslo.
Torej nadaljujte z debato!
Je Tonewood pomemben?
Komentarji
Luis 16. marca 2019:
Verniki tonewooda ne vedo, o čem govorijo, seveda bo Gibson 335 zvenel drugače kot SG tudi Z istim pickupom, različnimi mostovi, drugačno dolžino lestvice, ne zaradi drugačnega lesa, pickup lahko vibrira pod njim, vendar le pobira vibracije strun, ker so izdelane iz kovine, les ni magneten
Rudji 28. januarja 2019:
Vzemimo kvaliteten pick-up, kot je Gibson Classic 57 Humbucker. Privijte ga v Les Paul, ES 335 in L5. Celo otrok lahko sliši razliko skozi ojačevalnik in ko si navdušen nad kitaro, lahko slepo poveš, katera kitara je. Poskus št. 2: vzemite trdo plastično kramp in brčkajte. Nato vzemite kos papirja kartona in še enkrat brčkajte. Ali slišiš razliko skozi ojačevalnik? Kdo ne more?
Vprašanje: ali material (tonski les) in struktura vplivata na zvok električne kitare skozi ojačevalnik? Odgovor: da! (Če imate slaba ušesa, jih morda ne bi prepoznali, če pa imate glasbena ušesa, lahko resnično slišite razliko.)
Nekaj fizike: učinek materiala električne kitare deluje drugače kot pri akustični kitari. Kot pri akustični kitari telo/les povečuje ton tako, da zbira energijo iz strun. Na električni kitari les (.. v kombinaciji s konstrukcijo) absorbira ali celo poveča nekaj te energije iz strun, tako da določena energija potuje skozi pick-up, kar povzroči značilen ton skozi ojačevalnik. Nekateri lesi požrejo veliko energije in pustijo slab raven ton (kot poceni kitare), nekateri, ki so narejeni iz posebnega lesa, proizvedejo boljši ton. Za tiste, ki to znajo ceniti, tj. Slabo ali superiorno? Vprašajte katerega koli Luthierja, ki ima izkušnje z izdelavo električne kitare. Ali pa samo izvaja lažno predstavo o svojem znanju in izdelavi tonewooda?
Poglejmo vprašanje z drugega zornega kota: zakaj so 1959 Les Pauls tako cenjeni? Ljudje, ki so jih izdelali, so imeli morda 20 let izkušenj z izdelavo akustične kitare, najboljše na svetu. Električna kitara s trdnim telesom je bila zanje morda nova, vendar niso nikoli spremenili materiala ali proizvodnega procesa. Ali mislite, da bi si ti ljudje mislili: v redu, to bo električna kitara, zato vzemimo vezan les in drugo sranje? Ne, vzeli so drobni tonski les, ki so ga uporabljali desetletja, in uporabili svojo vrhunsko izdelavo. Vsak električni kitarist ve, da so ti zgodnji Les Paul najboljši.
Vsa rdeča vina so narejena iz grozdja. Kljub temu imajo vsi drugačen okus. Nekateri to cenijo, drugi pa ne.
Michael Lickley 21. avgusta 2018:
Gibanje strun premika magnetno polje, ki ustvarja tok v tuljavi prijemala. Struna ne ustvarja toka, ki ga ustvarja gibanje. Če bi pod zbiralnik postavili solenoid in premaknili zbiralnik, bi ustvarili tudi tok v tuljavi. Če snamete strune s kitare in držite glavo kladiva nad pickupom in aktivirate solenoid, bi dobili tok v tuljavi.
To ponazarja, da vibracije, ki se prenašajo na pickup iz katerega koli vira, proizvajajo tok v pickupu.
Struna vibrira, telo vibrira, pickup vibrira.
Vibracija dvigala je ločen signalni signal od vibracije strune in sledi drugačni poti do tuljave.
To pomeni, da valovne fronte prihajajo ob različnih časih. To ustvari kombinirani signal, ki gre v ojačevalnik.
Fizika pravi, da les spremeni ton. Razlika je subtilna in jo je morda zelo težko najti z analizatorjem zvočnega spektra, vendar jo nekateri slišijo, drugi pa ne.
BassGuy 21. maja 2018:
Ko udarite v struno, bo zavibrirala. Še naprej bo vibrirala, dokler energija, vložena vanj, ne bo porabljena. Kam gre ta energija? No, porabi se z gibanjem. To gibanje je tisto, kar pickup "vidi" in ga prevede v zvok. V svetu, kjer je bilo 100 % začetne energije, ki jo je struna dala struni, porabljena z gibanjem, les ni pomemben.
Ampak ne živimo v tem svetu.
Nekaj energije se ne prevede v gibanje strun, ker se izgubi. Kje? Na telo. Odvisno od strojne opreme in telesne sestave telo absorbira določene količine frekvenc in jih zato izgubi, da bi jih lahko videli prijemniki. Telesna resonanca je V nasprotju s tem, kar misli večina ljudi. Tiste prevladujoče frekvence, ki jih slišite, da zvonijo iz lesa, zdaj niso na voljo za prenos na pickupe. Ne pozabite, da energije ne moremo ustvarjati, ampak jo samo premikati. Če kitara izstopa v določenih frekvencah, je to samo zato, ker so bile druge frekvence "odstranjene", da bi izstopala.
Skratka, les (in vsak drug material) vpliva na ton na subtraktiven način.
jo 12. aprila 2018:
Zakaj nekateri električarji dajejo povratne informacije toliko bolj kot drugi. Postavite iste pikice v drugo kitaro in … VOILA! Minimalna povratna informacija!
Jones 12. aprila 2018:
Kako to, da gibson les paul, sg in es335 zvenijo tako drugače, da jih ljudje z zavezanimi očmi ločijo? Če les nima nič opraviti s tem, bi morale te kitare z enakimi pickupi v sebi zveneti popolnoma enako, vendar imajo te kitare svoje značilnosti. Razumem, da struna v magnetnem polju inducira električni impulz, ki je signal, toda na način, kako struna vibrira, se signal spremeni, na primer, če pkugnete mehko ali trdo, je signal drugačen, ali ne bi bilo logično, da ali vibriranje telesa kitare vpliva na gibanje strune?
Oprostite, če sem naredil nekaj pravopisnih napak, ni moj materni jezik.
Josh 8. marca 2018:
Vsaka vibracija, ki jo lahko slišimo kot "zvok", je sestavljena iz neke porazdelitve tonov nad osnovno frekvenco. Prizvoki obstajajo na določen način, ki temelji na fiziki vibrirajočih valov in razmerjih med njimi. Edina razlika v tonu med katerim koli inštrumentom je posledica različno izraženosti in porazdelitve teh prizvokov. Ko na električni kitari trgate struno, se vibracije premaknejo tudi v telo kitare. Resonančne lastnosti lesa bodo povzročile, da bodo nekateri od teh prizvokov "povzeti" in pretirani, medtem ko bodo drugi do neke mere "preklicali". Na vibrirajočo struno bo, čeprav rahlo, vplivala vibracija kitare, kar bo spremenilo porazdelitev tonov na vibrirajoči struni - v bistvu ustvarilo povratno zanko.
Da ne omenjam razlikovalnih tonov, ki nastanejo, ko nastaneta dva čista tona (sinusni valovi) hkrati (kar je pomembno omeniti - čisti toni obstajajo samo v teoriji, vsak zvok, ki ga slišimo, je sestavljen iz prizvokov …) - potem je dodatna razlika toni, ki nastanejo z interakcijo MED različnimi toni – v bistvu gre za fraktalno razmerje. Vsakdo, ki je porabil veliko časa za preučevanje fizike zvoka, ve, da so interakcije med zvoki tako zapletene in ogromne, da je skoraj neumno domnevati, da samo zato, ker "les ni magneten", naravna resonanca lesa ne bi poudaril določenih prizvokov nad osnovnim tonom, ki izhaja iz strune. Ne morete reči, da je nota "že zapustila struno", ko se nota pojavi skozi čas - celo nota staccato ima napadno, vzdrževalno, razpadno in sprostitveno ovojnico podobno kot sintetizator (to je od koder je sploh prišla ideja za ovoje za umetno dinamiko).
Mislim, da bi bil za nekoga razumnega pravi odgovor, da to vpliva na ton kitare in note, ki prihajajo iz strun, vendar ne tako močno kot drugi dejavniki pri oblikovanju kitare. Če mislite, da se motim, potem bi morali o seriji prizvokov, fiziki zvoka, razlikah tonov in o tem, kako zvoki medsebojno delujejo kot vibracije, ki se premikajo po zraku, in digitalno kot številke v računalniku. Ni tako preprosto, da bi rekli, da les nima magnetnega polja, zato nikakor ne more vplivati na ton. Res je, da je večina tega, kar slišimo, posledica osi ušesa in možganov, vendar obstaja tudi veliko v osnovi merljivih fizičnih lastnosti zvoka, ki se pojavlja skozi čas (kot vsi zvoki), ki lahko zlahka pojasnijo, zakaj različne vrste ali oblike zvoka les bi lahko imel subtilen, a resničen učinek na ton.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 6. marca 2018:
[Alex] Temu zagotovo lahko trdim. Med več kitarami sem menjal/zamenjal med posameznimi tuljavami, humbuckerji, folijami, opekači in več. Dejanska resnica je … če želite "toplejši" ton, vstavite humbucker ali kaj podobnega. Če želite lesketanje in zvonjenje, vstavite eno tuljavo.
Nikoli niti ena tuljava, ki gre v tisto, kar nekateri menijo, da je "toplo pretoniran" les, ni ustvarila "toplejšega tona" zaradi lesa ohišja kitare. Bojim se, da je to mit.
Alex 16. februarja 2018:
Moja kitara iz jelševega telesa, javorjevega vratu in ebenovine naglavne plošče je imela vse vrste kakovostnih pick. Les popolnoma naredi razliko. Slabokakovostni pick-up bo zvenel bolje v jelševem vratu kot privijač iz lipe. Obdobje. Tega ne moreš trditi.
Marcus 12. februarja 2018:
Popolnoma prav imate, da pickupi zajamejo samo vibracije strun. To je dejstvo.
Vendar pa tudi na električni kitari material vratu in telesa (les) odmeva skupaj z odigrano noto, kar ustvarja daljši sustain za določene frekvence. To je merljivo in ga je mogoče zelo enostavno dokazati.
Še vedno pa to ne pomeni neposredno, da les vpliva na ton električnih kitar, tako kot pri akustičnih. Toda posredno lahko les povzroči, da strune vibrirajo na drugačen način.
Predvidevam, da bi lahko nekdo to utemeljil in poskušal argumentirati, da dodatna vzdržljivost (ali pomanjkanje le-tega) ustvarja drugačen »ton«.
Mislim, da je to zmeda, zaradi katere verniki in neverniki težko razpravljajo o tem.
Kot zadnjo opombo bi rad poudaril, da je vsaka razlika, če sploh obstaja, verjetno tako majhna, da jo je mogoče zlahka nadomestiti s prilagajanjem ojačevalnika.
Brent 22. januarja 2018:
Oprostite za mojo prejšnjo objavo - želel sem dodati, da je treba test valovne oblike opraviti s kitarami na enaki razdalji med mostom in matico, tako da je dolžina vibrirajoče strune enaka, in seveda z uporabo enakih pickupov. Nato lahko spreminjate les, strojno opremo, vrsto telesa (votlo, pol, trdno) itd. Mislim, da bi bilo zanimivo uporabiti kitare z različnimi skupnimi dolžinami strun, odvisno od uporabljene stopnice, bodisi strune ali skozi telo , in razporeditev uglaševalcev na vzglavju.
Torej bi morala biti dejanska vibrirajoča dolžina strune enaka v vseh primerih, in če je to vse, kar vpliva na magnetno polje, potem nobena od drugih zgoraj omenjenih stvari ne bi smela vplivati na ta signal. Izvedite preprost testni protokol, kot je trganje vsake strune z identično kramp, posnemite valovno obliko, jih prekrijte in poiščite razlike v valovni obliki.
Sumim, da je to naredil nekdo, vendar v svojem hitrem spletnem iskanju ne najdem nobenega takega testa.Zdi se mi, da je to edini način, da se razprava zares uredi; razlike so morda premajhne, da bi jih slišali, vendar ne glede na to, če obstajajo razlike, instrument vpliva na ton. V tem primeru zasnova lesa in karoserije povzročita, da struna vibrira drugače, kar je tisto, kar pickup … zazna.
Brent 22. januarja 2018:
Zdravo! Zanimiva razprava. imam dodatne misli:
1. udarec po struni ustvari vibracijo in ko enkrat moti magnetno polje na pickupu, je to to - kaj pa, ko sploh ne udariš po struni, na primer, ko tapneš po telesu kitare? Vibrirajoči les oddaja vibracije na strunah, ki pa opravljajo svoje delo na pickupu. Telo kitare, matica, most, vsak del kitare zdaj neposredno vpliva na zvok, ki ga slišite iz pickupa. Ne pozabite, da se ojača le motnja magnetnega polja, in tapkanje po kitari je sprožilo vibriranje strun. Kako se to lahko zgodi, ne da bi tonske lastnosti lesa vplivale na valovno obliko?
2. Znanstvena analiza – zdi se mi, da je način za rešitev te debate vnos signala iz različnih instrumentov neposredno v osciloskop (ali kakorkoli že danes imenujemo zapisovalnike valovnih oblik) in primerjavo signalov. Nobena razlika ne dokazuje enosmerne razprave; če se razlike pokažejo, potem to dokazuje drugače.
znanost.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 22. decembra 2017:
Ne vem, kaj hočeš povedati tukaj.
Todd 8. decembra 2017:
Hej vsi,
Kot igralec in ljubitelj inštrumenta vam lahko nedvoumno povem, da ste v redu. Zaženite črto naravnost v ploščo in les ne bo vplival, v svojo mešanico pa boste dodali učinke. Ali pa stojte pred Marshallovim skladom z nekaj humbuckerji, ki lovijo povratne informacije in cenite honduraški mahagonijo zaradi njegovega tona. Vsekakor lahko opazite razliko v zvokih, ki jih oddajate, in še posebej občutite razliko v svojih rokah. In če se glede teh konceptov ne morete strinjati, sramotite instrument in obrt lutijerjev. Kot mi moj prijatelj Terry ves čas govori: 'Utihni in se igraj.' Pomirite se kolegi geeki.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 8. oktobra 2017:
Za osebo, ki drži in igra kitaro, da, zvok, ki izhaja iz kitare, bi lahko zvenel drugače. Vendar pa je električna kitara namenjena ojačanju. Zvok, ki prihaja iz ojačevalnika, izvira iz strun, ki vibrirajo nad pickupi, kar ustvari signal, ki gre v ojačevalnik.
Kar pravite, je enakovredno barvi notranjosti avtomobila, ki nekako vpliva na njegovo hitrost. Ne gre.
James 18. septembra 2017:
Ne strinjam se, ne rečem, da lahko slišite tonewoode, ampak pravim, da niso samo strune in pickupi tisto, kar naredi razliko. Obstaja ogromna razlika v tem, kako struna vibrira in zvočniki naredijo resonanco pickup, sicer bi polvotlo zvenelo natanko kot trdno telo in nikoli ne bi dobilo povratne informacije. Priskrbite si nekaj humbuckerjev, da jih postavite v telecaster in jih nato vstavite v 335 in mi povejte, da zvenijo popolnoma enako. Pomembna je dolžina lestvice (napetost strune), teža in različne stvari, kot je dizajn mostu. Pridobite hardtail strat s strat pickupi in ga nato usmerite za trem bridge … bo zvenel drugače, morda manjši ali večji, odvisno od tega, kaj, vendar bo spremenil ton.
Eddie 6. septembra 2017:
Brez razlike. Ko je bil moj oče pri Fenderju, so testirali Strate z isto elektroniko, vendar iz različnih lesov in celo Lucite. Nihče ni mogel razlikovati od posnetkov.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 31. julija 2017:
[Fausto] Izračuna se po zvoku, ki prihaja iz ojačevalnika. Ko ustavite beležko, ustavi magnetno motnjo in posledično ustvarjen in poslan signal. V trenutku, ko ga oskubite ali zabrnetete zgoraj in zavibrira nad pickupom, je magnetno polje moteno, ne prej, ne potem. Harmonična resonanca se očitno pojavlja, vendar ne vpliva na magnetno polje, moteno med udarjeno kovinsko struno in elektromagnetom, na kakršen koli smiseln način, niti ne vpliva na ton.
V nasprotnem primeru bi prišlo do neprekinjenih povratnih informacij, saj bi vsaka možna točka trenja na kitari povzročila harmonično resonanco in svinec bi ustvaril signal. Ne gre.
Fausto 29. julija 2017:
Recimo, trajanje note je ena sekunda, kako izračunate, kdaj je nota zapustila kitaro. In kaj se zgodi pri vztrajanju in razpadanju te note .. kaj pa harmonska resonanca
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 10. julija 2017:
[Kevin] Pravzaprav igram kitaro. Igram že več kot 20 let.
[peterpan] Ja. To sem jaz.
John Doole 4. julija 2017:
Mikko, na mestu. Celo lahek les ima gostoto in pri električnih kitarah s trdnim telesom pride do točke, ko je gostota katerega koli kosa lesa pomembna le zvočno. Poanta, ki ste jo povedali o tem, kako se kitara počuti, ko jo igrate, je zvok. Njena teža in akustična resonanca bosta vplivali na to, kako se boste nanjo odzvali in kako jo boste napadli (enako za debelino in profil vratu), kar bo upoštevalo prednost, ki jo imamo za eno kitaro pred drugo kitaro istega modela.
Ko nekdo reče: "I'm got Gibson Les Paul with Bare Knuckle Pickups", ponavadi dobro pomislim, potem v resnici sploh nimate "Gibson" Les Paula, ker ste odstranili elemente kitare zaradi česar zveni kot Gibson. Toda kitaristi so konzervativna skupina in se ponavadi držijo svojih prepričanj, pristranskosti in mitov. Svojega mi ni dolgo uspelo izpustiti in s kitarami, ki jih imam zdaj, sem postal bolj zadovoljen in mi je prihranil veliko denarja!
Mikko 4. julija 2017:
Dvomim, da lahko v to razpravo navedem kaj pomembnega, kar še ni bilo povedano, a ker mi je bil članek tako všeč in me je tema zmedla, odkar sem dobil svojo prvo kitaro, se moram prijaviti. Moja prva kitara je bila poceni Jackson-esque strat, blagovna znamka je bila Cyclone. Bil je bistveno lažji od mojih prijateljev Fender stratocaster in zato mi je bil že od začetka všeč. Bilo je veliko lažje in udobneje igrati, še posebej stoje. Mogoče sem zaradi tega pristransko dvomil v celotno stvar tonewooda. Moje izkušnje kažejo, da večina »ljudi kitare« (vsaj tukaj na Finskem) misli, da je svetlejši les preprosto znak slabe kakovosti električne kitare. O tem sem se pred kratkim pogovarjal z lokalnim lutierjem, ki je zelo sience usmerjen in za telo uporablja palisander. Kitare, ki jih izdeluje, so tako lahke, da ko jih sprva vzameš v roke, je težko verjeti, da niso votle. Zato sem ga vprašal o njegovih mislih o gostoti in/ali drugih lastnostih lesa, ki vplivajo na ton, in njegov odziv je bil precej skladen s člankom. Kakorkoli že, je omenil _teoretično_ možnost, da valovi potujejo v les in se odbijajo nazaj na strune, _morda_ vplivajo na sustain. Kot je nekdo rekel, v fiziki resničnega življenja nikoli ni popolnoma izoliranih pojavov, vendar lahko potegnete črto, ali je dejavnik pomemben ali ne. Johnov zgornji komentar bi podprl, da je bolj gost les boljši, vendar domnevam, da material ne šteje, ko gre za zvok, ki ga sliši človeško uho. Kako se kitara počuti, je popolnoma druga stvar in drastično oblikuje način, kako igralec sliši zvok. Moja intuicija pravi, da bi svetlejši les lahko prenesel vibracije na telo igralca, kar bi delno razložilo Butchevo izkušnjo s kitarami iz različnih materialov. Nikoli prej nisem razmišljal o tem, vendar se mi zdi, da je kaj drugega kot odmevajoče strune (vzmeti, vijaki …) neprijetno.
John Doole 28. junija 2017:
Veseli me, da se tega zaveda čedalje več ljudi. Res je slepo očitno, če pomislite na to. Kdor govori o »resonanci«, ko govori o trdnem ohišju električne kitare, popolnoma pogreša bistvo in bistvo je, da čim bolj odstranimo (in to je precej daleč) vsak vpliv, ki ga ima telo na ojačan zvok. Torej primarna kakovost, ki jo iščete v trdnem ohišju električne kitare, ni resonanca, temveč gostota.
Potem je tu očitno dejstvo, da les nima magnetnih lastnosti, zato je preprosto nemogoče, da bi kakršne koli akustične vibracije iz telesa vplivale na ojačan zvok. Prav tako ni res, da se kakršne koli akustične lastnosti lesa karoserije nekako prenesejo nazaj na vibrirajočo struno; vibracije gredo v zrak in to je to. So stranski produkt, nič več.
Potem so tu pikapi. Kot nekateri trdijo, niso pritrjeni na telo nič več kot mimogrede. Obešeni so na vzmeti ali gumijastih ceveh v votlinah v telesu. Vloženi so bili vsi napori, da bi jih izolirali od telesa in njegovega vpliva.
Naloga telesa na električni kitari je, da je gosta, vendar ne pretežka, da izgleda kot Strat ali Les Paul ali karkoli želite, ter da drži električne komponente in most, ki sta edini, ki določata, kako sliši se (da, most lahko do neke mere vpliva na zvok).
Stefano 21. junija 2017:
Stvari so zelo preproste:
pickupi sprejemajo samo vibracije strun, vendar strune vibrirajo drugače, če je nameščen na različne kitare, saj vibrira celoten sistem.
Kevin 4. maja 2017:
Zanima me, ali avtor igra kitaro. Igrajte les paul in es335 z istimi pickupi in strunami, slišali boste razliko. Konec zgodbe.
Peter Pan 15. februarja 2017:
elton edgar?
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 2. septembra 2016:
[Butch]
"Nikakor mi ne more kdo zanikati moje osebne izkušnje glede tega."
To je res. Enako lahko rečemo o videnju duha ali angelov, vendar to ne postane resničnost.
Ljudje, ki "slišijo razliko", so običajno vnaprej pripravljeni, da jo slišijo. Če bi bili popolnoma odstranjeni iz prisotnosti kitar in dobili samo anonimne vzorce njihovega tona, je zelo dvomljivo, da bi prepoznali, se ujemali ali se celo približali temu, da bi pravilno izbrali 100 % tonov kitar. Predvsem na podlagi nekega namišljenega učinka, ki ga ima les na zvok.
Butch 14. avgusta 2016:
Ročno sem izdelal več kot sto trdnih električnih kitar. Isti pickup lahko uporabim v pleksi steklu ali lesenem ohišju, z lesenim vratom, priključenim neposredno v cevni ojačevalnik, in zvenijo drugače. Nikakor mi ne more kdo zanikati moje osebne izkušnje glede tega. Mislim, da se tukaj dogajajo novi ohišji 3D tiskalnika, ki jih spodbujajo zaradi svoje sposobnosti nenavadnega dizajna. Nič narobe, saj imam nekaj svojih modelov, ki jih bom tudi poskusil. Imam kontakt, ki izdeluje aluminijaste kitare, poleg tega pa proizvajajo drugačen zvok.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 13. maja 2016:
[JustAGuy] To, kar pravite, je res pri snemanju … kitarski ojačevalnik. Postavitev mikrofona se lahko razlikuje glede na želje in kakovost tona. Enako velja za vse vrste snemanja z mikrofonom. Vse ostalo, kar opisujete, je posledica vibriranja strun …, ki se pojavijo po tem, ko je prišlo do vibriranja nad pickupi.
Michael 12. maja 2016:
Pravzaprav nimam trdnega mnenja o tem, kako les vpliva na ton električne kitare. Vendar pa želim izpodbijati predpostavko, da lastnosti kitare ne morejo imeti učinka, potem ko signal "zapusti kitaro".
Prvič, signal v resnici ni "zapustil kitare", dokler strune ne prenehajo popolnoma vibrirati. V električnem smislu lahko rečete le, da je "pustil kitaro" za določeno časovno obdobje. Ni nerealno misliti, da lahko to, kar se dogaja v kitari, vpliva na prihodnji signal (pikapi ne zajamejo preprosto takojšnjega signala, nato pa se nenadoma ustavijo)
Vse, kar vpliva na to, kako strune vibrirajo, bo vplivalo na to, kaj ujamejo pickupi. Na primer, če kitara močneje odmeva pri določeni frekvenci, to lahko okrepi vibracije strun na tej frekvenci, kar bo posledično vplivalo na to, kaj pobere pickup.
Če je morda tako, da so pri solidbody kitarah vplivi različnih lesov zanemarljivi, kaj pa solidbody vs hollowbody? Zdi se, da paradigma "zvok je že zapustil kitaro" pomeni, da bi morali zveneti identično, vendar močno sumim, da ni tako.
JustAGuy 27. februarja 2016:
No tehnično gledano tla in strop oblikujejo ton, post ojačevalnik. Akustika prostora je pomemben dejavnik kakovosti zvočnih posnetkov. Tudi Dan se ne moti. Vsaka stvar, ki vibrira in sčasoma premakne pickup (med tem, ko se nota predvaja ali vzdržuje), bo motila magnetno polje. V fiziki skoraj nikoli ni primera, ko bi stvari imele popolnoma nič vpliva na stvari okoli sebe. Gre za pomen učinka. Na primer, če nekaj premakne senzor za 0,05 pikometrov šestkrat na sekundo, potem ima verjetno zanemarljiv učinek na zvok (tj. naša ušesa niso sposobna zaznati nobene razlike. Pride točka, ko se druge spremenljivke začnejo spreminjati značilnosti zvoka. Poleg tega, ko se struno udari, bosta zaradi togosti (ali rahlega pomanjkanja le-te) vrat in telo vibrirala, kar bo spremenilo razdaljo med mostom in matico. Skrajšanje in daljšanje te razdalje bo nato spremenilo frekvenca tresljajev strune. To lahko povzroči dušenje tresljajev ali potencialno rahlo ojačanje frekvenc ali prizvokov. Na splošno je nemogoče z absolutno gotovostjo trditi, da nekaj v tem primeru ne vpliva na nekaj drugega. Resnica, vendar pa je, da stopnje, do katere je sprememba opazna, človeško uho morda ne bo zaznalo.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 12. novembra 2015:
Vibracije lesa sploh niso vprašljive. Resnično vibrira in če med igranjem postavite mikrofon na les kitare (in če lahko upravljate povratne informacije), boste nedvomno slišali tonske lastnosti lesa. Lahko potrkate nanj, da to slišite. To je kot da bi potrkali na vrata. VSAKA lesena vrata ali kateri koli predelan les glede tega.
Gre za to, ali bi ta les kakorkoli oblikoval signal elektromagnetnega polja prijemalnikov in generiranje signala … kar je kitaro že zapustilo veliko preden se začnejo kakršne koli vibracije lesa.
Ne. Ne.
Če bi bilo to res, bi morali upoštevati vse, kar vibrira po tem, ko je struna zataknjena (pas, plastika gumbov). Vibrirate tudi vi. Torej v bistvu pravite, da vsebina vašega želodca vpliva na signal, ki gre v ojačevalnik. Hudiča, iz kakšnega lesa so vaša tla, vpliva na kakovost tonov. Mogoče, če ga dovolj močno udarite, lahko vpletete strop.
Dan 11. novembra 2015:
Struna ni edina stvar, ki vibrira. Kitara sama vibrira in kako vibrira, je odvisno od tona lesa. Pikapi so pritrjeni na kitaro in zato gredo zraven za vožnjo. Z drugimi besedami, vibrirajo pod strunami, kar prispeva k motenju magnetnega polja. Torej okolje, v katerega so postavljeni pick-upi, vpliva na ton. Dober primer je Old Blackie Neila Younga, ki ima na sebi aluminijasto zaščito, ki mu daje edinstvenost.
Elton Edgar (avtor) iz Pensilvanije 11. oktobra 2015:
Ne vem, kaj hočeš povedati tukaj. Čeprav je res, da vibracije strun v lesu kitare razpadejo, je to potem, ko je signal že zapustil kitaro.
Začetna motnja magnetnega polja nad pickupi in njen kasnejši signal sta že zapustila kitaro, preden lahko kakršen koli razpad vpliva na prvotno ustvarjen signal.
To je kot če bi rekli, da leseni ročaj kladiva vpliva na ton, ki ga ustvari udarec v žebelj. Zadeti so žeblji, tresljaji skozi les so kasneje nesmiselni. Razen če je kitara sama kovinska in votla, bi slišali zvok, ki nastane akustično, kot bi pri vsakem akustičnem inštrumentu. Električna kitara ni akustični instrument v klasičnem smislu.
Iz študije sem ugotovil, da se vibracije strun v lesenem telesu zmanjšajo. To ni argument. Gre za to, ali ta razpad obarva signal, ki gre v ojačevalnik, kar pa ne.