Zgodba o dveh Queensrÿches

Kazalo:

Anonim

Od zgodnjih osemdesetih let prejšnjega stoletja sem obseden oboževalec in zbiratelj hard rocka/heavy metala. Če ima dober kitarski riff in odnos, sem za.

Zgodba o dveh Ryches

Oktobra 2012 je sodnik zvezne države Washington izjavil, da do reševanja Tateove tožbe ni nobene pravne ovire, ki bi mu preprečila nastopanje pod imenom "Queensrÿche", in rekel: "Ne vidim razloga, da g. Tate ne bi mogel imeti koristi, če pridobi druge člane … od uporabe blagovne znamke." Čeprav je sodnik opozoril, da bi takšna poteza lahko bila "svojsko zmedena" za oboževalce, je bil prepričan, da bo sčasoma "trg lahko te stvari uredil." S tem v mislih je Tate ni izgubljal časa z napovedjo lastne "all-star" različice Queensrÿche, v kateri naj bi na bobnih nastopili Bobby Blotzer iz Ratta, kitarista Glen Drover (ex-Megadeth) in Kelly Gray (dolgoletna sodelavka Tatea in nekdanji član skupine Queensryche), basist Rudy Sarzo (Quiet Riot, Dio, Ozzy Osbourne) in klaviaturist Randy Gane. Seveda je večina oboževalcev skepso naletela na idejo o dveh konkurenčnih različicah "Queensrÿche". (Kot je dejal eden posebej pronicljivih plakatov oglasne deske na Blabbermouth.net: "Blotzer komaj igra Rattove pesmi, kako bo igral pesmi Queensrÿche?")

Dvobojni albumi

Januarja 2013 je Geoffova različica Queensrÿche (ali "Tate-ryche," kot so jo začeli klicati mnogi oboževalci) objavila, da sta podpisala pogodbo s Cleopatra Records in začela delati na novem studijskem albumu - kljub temu, da jih pestijo skoraj stalne spremembe v postavi. Kitarist Glen Drover in bobnar Bobby Blotzer sta zapustila skupino Tate-ryche do konca leta 2012, zamenjala pa sta ju Robert Sarzo (nekdanji član skupine Hurricane in brat basista Rudyja) in nekdanji bobnar AC/DC Simon Wright. Tate je tudi napovedal, da bo njegov prvenec za Cleopatro vseboval kamejske nastope številnih "slavnih gostov", vključno z nekdanjim kitaristom Judas Priest K.K. Downing, nekdanji kitarist Megadeth Chris Poland, Ty Tabor iz King's X, nekdanji bobnar Slayerja Paul Bostaph, kitarist Night Ranger Brad Gillis in Dave Meniketti iz Y&T …, ki so vsi postavljali vprašanje, ali je kdo v Tateovi domnevni "skupini" dejansko igraj na zapisnik?

Končno … Lahko je samo eden!!

28. aprila 2014 sta obe strani bitke objavili, da sta svoje spore rešili, ne da bi se zadeve lotili na sodišču, s čimer sta končali skoraj dve leti sovraštva in blatenja.

Po poročanju Seattle Timesa so Geoff Tate in njegovi nekdanji soigralci dosegli dogovor, po katerem je zasedba z La Torre uradno "edini subjekt, ki snema in gostuje kot Queensrÿche." V zameno je Tate dobil ekskluzivne pravice za uprizoritev "popolnih" živih koncertnih izvedb rock oper Operation Mindcrime I in II ("drugi" QR lahko še naprej predvaja posamezne pesmi s teh albumov v svojih setih v živo, ne more pa izvajati kateri koli album v celoti). Tate je to opisal kot podobno situacijo Pink Floyda, ko je Roger Waters ob ločitvi od zasedbe dobil ekskluzivne pravice za nastop za The Wall. "Mindcrime je bila moja stvar in moja zgodba, zato je primerno, da to obdržim."

Tate se je avgusta 2014 podal na kratko "poslovilno" koncertno turnejo pod zastavo Queensrÿche, da bi izpolnil koncertne obveznosti, ki jih je že rezerviral pred poravnavo. Ob zaključku te turneje je spremenil ime svoje skupine v "Operation Mindcrime".

Operacija Mindcrime Geoffa Tatea: "Re-inventing the Future"

Od tega pisanja (marec 2019) je tretji album Operation: Mindcrime, The New Reality, izšel decembra 2017, tretji album Queensrychea s Toddom La Torrejem, The Verdict, pa je izšel leta 2019 pri Century Media Records.

Očitno je bilo za vse glasbenike, vpletene v to dramo, dokaj bizarnih nekaj let, a videti je, da sta obe strani preteklost pustili za seboj in sta zdaj pripravljeni nadaljevati s tem, kar delata najbolje – ustvarjati in izvajati glasbo.

"Puščica časa" iz "Condition Human"

"Queensryche" (2013)

Komentarji

Ronnie James Haldford 13. junija 2019:

Pred nekaj tedni sem slišal trilogijo Tate. Kakovost zvoka je grozna. Ne vem, kaj se je zgodilo s tem odličnim glasbenikom. Besedila in glasba teh treh albumov je grozna. Slišal sem ga v Avanstacii in glas je odličen, a na teh treh albumih iz Operation Mindcrime je videti, da je izgubil glas.

Joe Baca 1. avgusta 2015:

Ta Taterjeva melodija je pravzaprav zelo dobra! Videti je, da bomo kljub vsemu morda dobili dober material iz obeh taborov.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 1. avgusta 2015:

Posodobljeno z informacijami o prihajajočih novih albumih Queensryche in Tate …

mike k 5. oktobra 2014:

LOL so mi všeč nekatere od teh objav. seveda novi album Queensryche zveni kot Queensryche. Ne 1 izvirna opomba, in tip, ki je bil najet kot imitator Geoffa Tatea. Dejstvo je, da v skupini ni več nikogar, ki bi ustvaril kaj drugega kot recikliranje istih pesmi s spremenjenimi besedili. Gre za zadevo Geoffa, toda brez njega so le cover band, ki prekriva stare pesmi z novimi besedami. Upoštevajte dejstva, vso glasbo sta ustvarila Tate in Degarmo. Ni ene izvirne misli v teh drugih glavah klovnov. In LaTorre. Všeč mi je bil v Crimson Glory, ker je zvenel kot Tate, zdaj pa je Tate. In ljudem bo všeč, ker dela Tate. Pametna poteza z njihove strani, saj je glas Tate in Degarmosov sijaj najbližje, kar bodo ti fantje kdaj postali glasbeniki. Pravkar dokazal, da Queensryche resnično ne more preživeti brez Tatea.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 31. julija 2014:

Posodobljeno

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 29. aprila 2014:

POSODOBLJENO, saj je bitka za blagovno znamko Queensryche KONČNO urejena!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 6. septembra 2013:

Posodobljeno!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. julija 2013:

Živjo Svoboda - predvidevam, da bomo videli, kako se bo vse streslo. Vsaj zdaj mi ne bi bilo treba znova posodabljati tega Huba do sodnega postopka v novembru. haha

FreedomMetal od Somewhere In Time 3. julija 2013:

Ponovno posodobljeno - lol!!!!!!!! Kot je bilo pričakovano, mu je Tater izročil svojih $$ z rekordno prodajo (in tudi obiskoval je koncerte - igral je za 1/4 do 1/2 napolnjenih majhnih gledališč in klubov.)

Ubijalski album The Ryche!!!! Nisem si mislil, da mi bo tako všeč kot - sprva sem mislil, da bo to dobra vrnitev v formo. Odkar je prispel moj izvod, nisem poslušal veliko drugega (tudi nekaj, česar nisem pričakoval!) Seveda, čeprav je album kratek (dolžina albuma iz 70-ih/zgodnjih 80-ih), ga je enostavno poslušati znova (in znova).

Todd na albumu zveni odlično! Da, v nekaterih pesmih zveni kot Tate, v drugih pa zveni kot sam. Njegove vplive lahko slišite v njegovih vokalih - (Dickinson, Alder, Halford in The Vest.) Dobra novica je, da so že pisali za naslednji album \m/

Kar zadeva tožbo, je bil sodnik, ki je komentiral "razrejanje trga", zamenjan kmalu po razsodbi, ki je Tateju dovoljevala, da se je pretvarjal, da je Queensryche. Če je bil to pravi problem, je že zdavnaj konec. Toda to je v resnici poslovni primer podjetja in tega je bilo konec že dolgo preden se je začelo. Skupina je bila dovolj pametna, da je pred leti zbrala poslovne dokumente, ki opisujejo, kako ravnati v teh situacijah - zaradi česar je Vestical pustil na mrazu z le možnostjo, da se zaračuna kot Geoff Tate, prej iz Queenrycheja za eno leto (nekako kot predporočna pogodba .) Upajmo, da novi sodnik dejansko razume poslovno pravo.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. julija 2013:

Hvala za tvoj komentar, Scott. Albuma ToddRyche še nisem slišal v celoti, vendar sem imel Tate's F.U. že nekaj časa in poleg treh skladb ("Cold, " "Slave" in "Everything") se mi je zdelo precej "meh." CD ToddRyche je naslednji na mojem nakupovalnem seznamu.

…in hej, podatki o prodaji prvega tedna za album ToddRyche so bili objavljeni danes, zato sem ta del posodobil s temi podatki!!!

Scott 29. junija 2013:

Zdaj sem poslušal oba albuma. Nobeden ne meri niti na Q2K, kar je mimogrede glasba, ki mi je bila všeč in nekaj od tega zelo. Sacred Ground in Burning Man se ves čas vrtita v mojem avtu. Na tej strani se mi zdi moteče to, da se zdi, da ljudje želijo Scottu, Eddieju in Michaelu dati prednost dvomu, a Geoffa križajo in kastrirajo. Pregledal sem celotno njihovo diskografijo, da bi videl, kdo je napisal večino materiala. Rekel bi, da je 75 -80 % Geoffovega samega ali z drugim tekstopiscem. Zdi se, da oboževalci različice LaTorre želijo kriviti Tatea, da je prevzel in bil gonilna sila skupine v zadnjih 10 letih. Mislim, da je bilo to zato, ker je moral. Poglejte si opombe za HITHF. VSE pesmi DEGARMO/TATE. Vsak od njih. Zdi se, kot da je bilo v resnici obratno. Oni so viseli na GT-jevih plaščih ne on na njihovih. Bistvo je, da sta oba nova albuma poslušana. Če Toddu daš previsoko oceno, mislim, da je to zato, ker slišiš malo več, kot je tam. Dober je, a res misliš, da je dober Tate? Ko so pesmi nekoliko počasnejše in je potrebna vokalna kontrola za spodnji register, je nima. Za tiste, ki mislijo, da je GT izgubil, vas pozivam, da opustite svojo jezo in se poglejte sami. Izgubili se boste v Mindcrimeu, ki ga je naredil tisti, ki ga je napisal. Pomiri se in upam, da ste vsi takšni kot jaz in želite, da bi dobra glasba (Rock) doživela preporod!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 30. aprila 2013:

Mislim, da morajo CD-ji priti s točkovno karto … ne morem povedati, kaj se dogaja v tej sagi brez kartice!!

Georgie Lowery iz Severne Floride 29. aprila 2013:

Če kupite oba cd-ja, si zagotovite dodatke in ne odpirajte ostalih dveh!

Jez, Louise, to postaja zmedeno!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 29. aprila 2013:

Posodobljeno (še enkrat) z najnovejšimi informacijami iz taborov TateRyche in ToddRyche… vključno s pogledom na naslovnico albuma ToddRyche!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 24. aprila 2013:

Me veseli, da ti je bilo všeč!!

StitchTheDamned iz Clifton Parka, NY, 24. aprila 2013:

Vau! To je neverjetno zanimivo. Hvala za objavo!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 23. aprila 2013:

Posodobljeno, ker je danes izšel album "Frequency Unknown" skupine Queensryche Geoffa Tatea!!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 23. aprila 2013:

^^ Ja, slišal sem za to, Jeff. Predstavljam si, da je šlo nekako takole:

Bobnar Simon Wright: "Takoj se vrnem, Geoff, samo stekel bom čez ulico po…. zavojček cigaret. Yeeeaaaahh, škatlica cigaret. To je to."

(Simon teče na prostem, skoči v taksi, odhiti, se nikoli ne vrne …)

Jeff 22. aprila 2013:

Da bodo stvari še bolj zanimive..

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article…

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 7. aprila 2013:

Tateov načrt igre je preprost: želi biti prvi, ki bo izdal album pod imenom "Queensryche", tako da lahko, ko gredo na sodišče, reče sodniku: "Vidite čast? Jaz sem bil prvi!" … ni pomembno, da je bil album hitra naloga, ki jo je posnela kopica najetih glasbenikov, od katerih nobeden ni v njegovi dejanski "skupini".

Bolj ga skrbi, da obdrži ime, kot pa da izda karkoli kakovostnega.

Keith Ham iz Niagarskih slapov, Ontario, 7. aprila 2013:

queequeensrychehahah: Mislim, da skupine ne zaslužijo toliko denarja, kot si mislite, več kot pogosto vrnejo, včasih komaj, tisto, kar so porabili, in to preprosto uporabijo za snemanje nove plošče – ​​v upanju, da bodo še vedno zaslužili od zadnjega, da bodo bi se lahko bolje preživljali. Pink Floyd, če ste prebrali knjigo Nicka Masona, so bili čez nekaj časa popolnoma propadli in The Wall in Darkside of the Moon sta kljub njihovi priljubljenosti bankrotirala. Edini, ki je zaslužil z The Wallom, je bil Rich Wright, ker ga je Roger vrgel ven in ga obdržal le kot najetega umetnika.

queequeensrychehahah 7. aprila 2013:

Tateova različica je le srednji prst, ki ni naklonjen skupini in oboževalcem. To je grabež denarja, priznal je to. Posnemite album, da zmedete vse, a ga nihče ne kupi. Poleg tega sta 2 osebi že zapustila njegovo prvotno zasedbo in potem ne moreta pridobiti fanta, da bi remiksiral njegov grozno zveneči album, ki ga je prvotno zmiksal stari producent, ki je začel snemati svoje solo projekte, preoblečene v albume Queensryche, začenši z Mindcrime 2. In pustimo, da se obe skupini so prikriti akti. Tako kot Megadeth do Metallica do GN'R, ko so se njihove najbolj priljubljene zasedbe razšle. Vse jih nadzirajo norci, odkar so njihovi prvotni člani zapustili, zdaj pa niso nič drugega kot denar.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 4. aprila 2013:

To bi lahko bil EMI. Nekoč so bile pogodbe s sedmimi ali osmimi albumi standard v glasbeni industriji … vendar je bilo redko videti, da je skupina kdaj sklenila tak posel in se pojavila na drugi strani, običajno so razpadli, preden bi uspeli izvesti toliko. albumi… zato nekatere skupine na koncu izdajo toliko albumov »Live« ali kompilacij »Greatest Hits«. haha

Keith Ham iz Niagarskih slapov, Ontario, 4. aprila 2013:

Slišal sem, da so sklenili pogodbo o plošči, ki jih je prisilila, da so napisali 8 plošč v določenih letih nekje nazaj … In nekaj časa so se trudili, da bi se iz tega izvlekli.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 4. aprila 2013:

@ Keith - na katero pogodbo se sklicujete? V zadnjem desetletju so bili podpisani z več različnimi založbami. Ko je njihova prvotna založba EMI propadla v poznih 90-ih, so se preselili v Atlantic za en album ("Q2K" leta 2000) in od takrat so izdali material prek založb Sanctuary Records in Rhino Records.

Keith Ham iz Niagarskih slapov, Ontario, 3. aprila 2013:

Sprašujem se, ali je bil ta ločitev posledica pogodbe, v katero so bili prisiljeni pred leti, ki je večkrat skoraj uničila skupino … Tista, ki jih je prisilila, da so ustvarili nešteto albumov z neko nerealno hitrostjo.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. aprila 2013:

Posodobljeno! Tatesryche je na YouTubu izdal posnetek albuma "COLD"! Preverite zgoraj!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. aprila 2013:

Naredili so mini "Mindcrime" set, ko sem jih videl tudi na turneji Promised Land leta 1995.

…in ideja o nadaljevanju pesmi "Music From the Elder" me popolnoma prestraši. haha

Lorne Carter iz Fayettevillea, Arkansas, 3. aprila 2013:

Pravzaprav sem nazadnje videl Ryche, ko so naredili svojo tridelno oddajo, sestavljeno iz Rage for Order, American Solder in Empire. Vstopil sem in vedel, da tega ne pričakujem, pa še vedno je bila odlična predstava. Pravzaprav so od 4-krat, ko sem Ryche videl le 2-krat, naredili pesmi iz Mindcrimea. (Turneja Empire, kjer so jo naredili v celoti in turneja Hear in the Now) Seveda prvič, ko so leta 86 odprli za Ratt pred Mindcrime.

Zato nikar ne mislite, da so ga bičali toliko, kot je to zahtevala javnost. Koliko let so oboževalci vznemirjali že ob samo omembi Mindcrime II dela? In navsezadnje, če ga ne dostavijo, kdo bo? Poleg tega so bili Pink Floyd / Roger Waters kdaj obsojeni zaradi bičanja s pesmijo The Wall? Kolikokrat je Kdo izbruhnil "Tommy?" Prepričan sem, da če bi bila Music from the Elder uspešna, bi Kiss za njo gostoval 5-krat in imel 3 nadaljevanja in prednapoved.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. aprila 2013:

Hvala vsem za komentarje.

@ evo68 - razumeš. Predolgo so se zanašali na/bičali "Mindcrime" na turneji!

padalec777 3. aprila 2013:

Želim si, da bi originalni fantje prenehali s tem sranjem in dali svoje razlike na stran in predvajali glasbo, ki jo imamo vsi radi z originalno zasedbo.

evo68 3. aprila 2013:

tate je izgubil moje spoštovanje, ko je pokazal zelo malo spoštovanja do oboževalcev na rocklahomi. Mislim, da gre skozi krizo srednjih let, lol. vsa ta nora smeti in tako briljantno, kot je mentalni kriminal, koliko časa lahko skupina še potuje po albumu .Živim v Angliji in sem že 3 ali 4-krat videl mindcrime na 4 različnih turnejah v zadnjih 20 letih. Nekaterim se morda ne zdi tako slabo, vendar mislim, da se nekako igra na dejstvu, da je, razen Empire, vse kar je sledilo kriminalu v mislih, je bilo precej sranje. Lahko bi naredil en dober album iz veliko. Ne bom našteval, ampak vse do mindcrime. Verjamem, da wiltons QR počnejo točno to in zame bodo vsakič dobili moj glas, vendar bom poslušal tates QR iz zanimanja, vendar ne pričakujem veliko, ker nisem oboževalec njegovih samostojnih stvari in zame je to v bistvu solo album. Prosimo, upoštevajte, to je samo moje mnenje in nisem prišel sem, da bi komu dal nos iz sklepa, lol

Charles Velasquez 2. aprila 2013:

Briljantna kampanja za vrnitev QR na zemljevid. Kakšen boljši način, da vas sramne še enkrat pogledajo. RYCHE ON! NAVIJAČ ZA ŽIVLJENJE!!!!!

Nik Braswell 2. aprila 2013:

Prekleto tater. Pravi Queensryche (s 3/5 prvotnih članov) sem videl v Corpus Christi, TX (oktober 2012). To je bila oddaja, ki sem si jo želel ogledati že več kot 18 let.

shaun 2. aprila 2013:

Odličen članek

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Hej svoboda!! ToddRyche je pred nekaj tedni igral v New Jerseyju (moje domače območje), vendar jih na žalost nisem mogel preveriti – moj prijatelj je to storil in njegovo poročilo je bilo zelo podobno vašemu, tj. spet zabava na odru, ki je na kar nekaj turnejah še ni videl.

FreedomMetal od Somewhere In Time 2. aprila 2013:

Prejšnji mesec sem videl Queensryche (pravega, ne Tater in Tot's Vestryche) in bil je neverjeten nastop! Todd je to PRIKLJUČIL in skupina je zagorela. Imeli so nekaj, kar jim je že leta manjkalo – kemijo na odru! Poleg La Torreja se je res izkazal Parker Lundgren. On in Whip imata odlično kemijo na odru in je daleč najboljši drugi kitarist, odkar je DeGarmo zapustil skupino (pravi razlog so razkrili sodni dokumenti, ki je bil posledica obnašanja Geoffa Tatea.)

DeGarmo je bil razredno dejanje, izogibal se je drami. Najbližje, kar bomo verjetno kdaj prišli do Chrisove izjave, je tisto, kar je Scott Rockenfield povedal med intervjujem z Eddiejem Trunkom – da je Chris ostal prijatelj z večino skupine in je bil podprt glede sprememb v Queensrycheju. Kljub temu bi rad videl, da DeGarmo skače na odru s fanti med Queen Of The Ryche kot VELIKI "Frequency Unknown" Tateu.

Tate bi se lahko res opustil, a je ostal eleganten – kar je skupina naredila pri odpuščanju Tatea. Skupino sem spoznal po nastopu in vsi so bili elegantni in niso hoteli udariti Tate. Vsi so bili zelo hvaležni navijačem za podporo.

Nisem tako navdušen nad novim albumom Queensryche, odkar čakam, da Empire prispe v trgovine! Komaj čakam, da slišim!

Kar zadeva neznano frekvenco - ne bom porabil niti centa za to POS!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Živjo Ginfire - tudi jaz iščem "Redemption", še nisem slišal veliko o albumu GT, razen nekaj kratkih izrezkov na iTunes-u, ti pa so bili precej nizke kakovosti, tako da nisem slišal dovolj, da bi ga poklical tako ali drugače. Toliko bom dal Geoffu, na svoji plošči ima impresiven seznam igralcev, vendar to ne pomeni, da je prava "skupina", če veste, kaj mislim.

ogenj 2. aprila 2013:

zdravo,

No, poslušal sem 3 ali 4 vzorce iz novega Geoffa Tatea Queensryche in poslušal sem novo pesem QUEENSRYCHE, imenovano Redemption, v celoti in ni primerjave IMHO. Queensryche zveni kot Queensryche, vendar noben od vzorcev iz GT-jeve različice ni zvenel nič podobno Queensryche, razen glasu GT. GT-jev Queensryche zveni kot spodoben solo CD GT, medtem ko nova pesem QR zveni kot resnična Queensryche = BRILLIANT…spet, IMHO.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

CRyche – očitno gre za prepoznavanje imen. Veliko več ljudi pozna ime "Queensryche" kot "Rising West", ali "Geoff Tate" ali "Geoff and the Tater Tots" ali karkoli drugega. Če bi se ena ali druga stran odrekla imenu, bi začeli iz nič.

CRyche7 2. aprila 2013:

Prebral sem vse, kar se je zgodilo, in sem dolgoletni oboževalec skupine Queensryche, moje edino vprašanje je: zdaj, ko je DeGarmo zapustil skupino in je bil Tate odpuščen, zakaj preostali člani ne obdržijo imena Rising West in Mr. Tate ostane solo nastop? Všeč mi je zvok nove Queensryche z LaTorrejem, vendar to ne bo Queensryche

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

@ Eric - Glede na to, kako so se stvari odvijale, napol pričakujem, da bo vsak trenutek debitiral tretji Queensryche, ki se osredotoča na dolgo odsotnega in močno pogrešanega gospoda DeGarma. :)

Eric 2. aprila 2013:

Pa vendar tudi Chrisa De Garma, ki je bil v njem v obdobju, ko je bila skupina dobra. Ali sta torej katera koli skupina res Queensryche?

AI 2. aprila 2013:

Daniel,

Čeprav se ne strinjam s celotno vašo objavo, občudujem vašo strast do glasbe in žanra. Strinjam se, da je bil Promised Land zadnji album, ki je imel tudi odličen zvok in vzdušje, vendar ne morem verjeti, da je bil za vse to zasluga Geoff Tate. Prav tako se ne morem strinjati, da je bil Chris Degarmo Queensryche bolj kot kateri koli drug član skupine (še posebej po tem, ko je rekel, da noben član skupine ni). Chris je zapustil skupino, da bi postal pilot, brez nekaj gostovanj na ploščah drugih ljudi, kot je Jerry Cantrell. Prav tako se ne strinjam s tem, da bi poklicali Rudyja Sarza ali Simona Wrighta, najetih pištol, ko je namesto tega Geoff Tate lahko pritegnil nekaj prijateljev in se igral. Spet se strinjam, da se ne strinjam in še vedno moram podpreti Geoffa Tatea. Ampak, kot sem rekel, občudujem vašo strast in spoštujem vaš prispevek. Dobra debata z vami….

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Daniel - vau, včasih mi sploh ni treba objavljati. Popolnoma si razumel, kako se tudi jaz počutim glede vsega tega. haha. Dobra!!

Daniel 2. aprila 2013:

do Al-

Imam samo nekaj opažanj ob branju tvojega komentarja. Po mojem mnenju Queensrÿche nikoli ni bila samo ena oseba. V klasični dobi je šlo za kolektiv. Vsak je prispeval k nastanku glasbe. Ko se je ustavilo, je čarovnija počasi izginila (Promised Land je zadnja s tem "občutkom benda").

Če obstaja ena oseba, za katero bi lahko rekli, da je Queensrÿche, bi to moral biti Chris DeGarmo.

Kar se tiče skupine Tate, v resnici ni skupina. To je kup najetih delavcev, ki bodo šli ven in igrali operacijo Mindcrime. Novi album Tate "Frequency Unknown" je napisal producent Jason Slater, posneli pa so ga session glasbeniki. Podobno je kot pri zadnjih treh albumih QR, kjer ta občutek skupine skoraj manjka.

Mislim, da je Simon Wright igral bobne na 1 ali 2 skladbah, Sarzo pa je igral malo bas. Večino basa je igral producent Jason Slater.

Queensrÿche ni človekov ego izlet in zato podpiram različico Wilton, Jackson in Rockenfield. Tam so že od takrat, preden je bila Queensrÿche in nekoč je bil Wilton odličen pisec pesmi. Nova pesem "Redemption" zelo zveni kot pesem Wilton in je prisotnih veliko starih QR elementov, skupaj z modernejšo težo.

Wilton, Jackson, Rockenfield, Lundgren in LaTorre so zame Queensrÿche. Zvenijo, kot bi moral bend zveneti po Obljubljeni deželi, in spet so bend.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Hvala, da si prišel, Al. Strinjam se s tabo, veliko skupin je v preteklih letih trpelo zaradi "Lead Singer's Disease", Queensryche je šele zadnji.

AI 2. aprila 2013:

Ne morem verjeti, kako neenakomerno je bilo glasovanje o tem, katero Queensryche naj podpre! Popolnoma sem navdušen. Ko berem komentarje po članku, vidim, da so razlogi mnogih ljudi stvari, kot da menijo, da je Geoff Tate čuden ali ne ceni njegov uspeh. Dobil sem novico za vse, ki to govorite in na strani "wanna-be" Queensryche, VSI PEVCI SO ČUDNI. VSI FRONTMAN IMAJO KOMPLEKSE IN EGO! Zaradi tega so vsi tako odlični. Mislite, da je obstoječim članom Van Halena res všeč David Lee Roth? NE!!!!! Toda bil je vrhunski frontman in izjemen pevec za njihovo glasbo v tistem času. Geoff Tate je Queensryche. Videli smo, da se je ta razpad skupine zgodil številnim VELIKIM metal zasedbam (LA Guns, Motley Crue – ki so se seveda ponovno zbrali pozneje, Skid Row, Dokken, in seznam se lahko nadaljuje in nadaljuje). Kot PRAVI oboževalec je to zanič! Razumem, kako težko je biti z nekom iz dneva v dan, a kaj se je zgodilo z ljubeznijo do glasbe. Mogoče je to naivna ali slepa klišejska izjava, vendar jo imam in bi rad mislil, da jo imajo tudi nekateri odlični glasbeniki, na katere gledam. Vsa ta drama je razočaranje. Razpad skupine Queensryche in ne glede na to, ali je imel Geoff Tate prav ali ne, kažeta eno stvar, ki jo je treba upoštevati… Poglejte skupino, ki jo je sestavil. Sestavil je zvezdniško zasedbo, ki vključuje nekaj najboljših rock in metalskih, Rudyja Sarza iz slavnega Ozzyja Whitesnakea in Simona Wrighta iz AC/DC in Dio line up…. Ali kdo od vas RES misli, da bi glasbeniki njihovega kalibra imeli "diktatorja", "tirana", "divo", "bilo" in bi lahko nadaljeval s stvarmi, ki sem jih prebral, da so ljudje rekli o Geoffu. Moje misli so: NI ŠE, nikoli si tega ne bi storili. Ker uganite kateri ljudje? Ne škodijo zaradi denarja ali priložnosti za igranje. Moj glas in 100 % podporo gredo Geoffu Tateu in njegovi skupini REAL Queensryche. Obdobje!!!!!!!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Živjo Lorne - vse dobre točke. Hvala za vaš prispevek.

Lorne Carter iz Fayettevillea, Arkansas, 2. aprila 2013:

Lepo napisano

Dodal bi, da v dnevu in starosti, ko imate več nastopajočih na turnejah pod istim imenom (na misel vam pridejo LA Guns, Great White itd.), običajno ne odločajo sodišča, ampak javnost, kdo zmaga.

Primer: veliko ljudi trenutne zasedbe GnR ne smatra za pravi GnR. Vendar je kitajska demokracija še vedno postala platina. (Da, razočaral je nad prodajo, toda 99,8 % današnjih izdaj bo, če jih primerjamo s prodajo in vplivom Appetite for Destruction.) in GnR polnita arene in prednjačita festivale. Mislim, da ima Slash boljši izdelek med novo glasbo in koncerti v živo, vendar dela samo v gledališčih in klubih. Torej sem v manjšini.

Počakajte nekaj let, polemika ne bo izginila, dokler obstajata dve različici skupine, prav tako kot oboževalci že desetletja prosijo, naj se Chris Degramo vrne na krilo. Ampak mislim, da boste čez nekaj let videli jasnega zmagovalca.

Ne morem soditi, dokler ne slišim obeh plošč, a varen denar je stava proti Geoffu Tateu. Boljši pevci so propadli kot samostojni izvajalci ali nastopajoči v njihovi različici skupine (na misel mi pridejo Steven Tyler, Paul Stanley, Vince Neil in Mick Jagger) in zdi se, da lahko le David Coverdale ponovno izumi zasedbo vseh zvezd in uspe. Ne, da se ne morem motiti ali navijam proti Tateu, a zgodovina ni na njegovi strani.

Donna Deist 2. aprila 2013:

(oprosti, ker sem pomotoma pritisnil pošlji, preden bom lahko dokončal svoj komentar)

odlična glasba iz skupine. Resnično iskreno čutim, da Michael, Eddie ali Scott ne prejmejo dovolj priznanja, ki bi si ga resnično zaslužili. spomniti se moramo, da brez njih Queensryche ne bi obstajal. so izjemno nadarjeni za vse, kar počnejo. mogoče je ta ločitev zelo dobra stvar. brez Geoffa ali Chrisa daje svetu priložnost, da vidi, kako nadarjeni so v resnici ti fantje. dejstvo, da so zdržali tako dolgo, pove veliko o njih. Vedno sem občudoval dejstvo, da ne iščejo slave ali slave, ampak delajo to, kar radi počnejo. iskreno upam, da bodo ti fantje ustvarjali glasbo še mnogo let.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

@ Donna Deist - brez skrbi.

Donna Deist 2. aprila 2013:

fantje v moji zadnji objavi, prosim, ne razumite me narobe. Geoff mi je bil vedno všeč kot pevec in naredil je nekaj odličnih stvari s skupino. vse kar sem napisal v prejšnji objavi še vedno drži, vendar ni mišljeno, da bi ga napadel kot osebo. kar mi ni všeč pri njem, zlasti v zadnjih letih, je, kako so on in njegova družina uporabljali skupino za promocijo.

kar se tiče Chrisa Degarma, mi je bil vedno všeč. bil je in verjetno je še vedno moj najljubši član skupine. naučil sem se tudi ceniti skupino s Chrisom ali brez njega. odkar je chris odšel, sem nekaj slišal

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

@ Mike - Nisem odvetnik, a če bi moral ugibati, bi rekel, da bi morala vsaj tista stran, ki izgubi bitko za ime Queensryche, umakniti svoj album s trga in sčasoma ponatisniti/ponovno - izdajte ga pod "novim" imenom. Torej, hej, kupil bom oba CD-ja, ker bo eden od njih prej ali slej zbirateljski predmet! haha.

@ Dr. X - sporočite nam, če se g. DeGarmo odzove na vašo prošnjo. Rad bi slišal, kaj ima danes.

@ Baldmark - "Če sem jim povedal enkrat, sem jim rekel tisočkrat, daj ime Geoffa Tatea NAD lutkovno predstavo!!!" Hahahaha

Baldmark 2. aprila 2013:

Še en primer, ko je neka žena ali pomembna oseba vodila bend; HRBTENKA!!!

Dr X 2. aprila 2013:

Hvala, ker ste mi dovolili komentirati to dramo neumne skupine fatfreddy. Pravkar sem dodal gospoda DeGarma kot prijatelja na Facebook in mu poslal naslednjo prošnjo.

Prosimo, da to objavite, če želite.

Chris,

Za dobro nas oboževalcev, ki nam je zelo všeč "DeGarmo" različica Queensryche, ali lahko najdete način, kako pomagati končati novo dvojno dramo Queensryche?

Razumem, zakaj ste zapustili skupino leta 1997. Zaradi velikosti Geoffovega ega ni bilo prostora na odru, niti v avtobusu turneje za katerega koli drugega člana skupine.

Tu smo tisti oboževalci, ki vemo, kdo je naredil originalno skupino tako dobro. Mislim, da je žalostno, da sta zdaj dve skupini, ki uporabljata isto ime, v bistvu se preživljata s priredbami, ki ste jih tako dobro napisali in izvajali.

Upam, da vam bo sporočilo dobro in dobre volje.

Lep pozdrav,

Greg Johnson, Waxhaw NC.

Mike 2. aprila 2013:

Novembra se sodišča odločijo, kateri od dveh taborišč je zakonito dobil ime. Ali to pomeni, da če zmaga Toddryche, podedujejo pravice do FU? Ali obratno, če zmaga Tateryche, zahtevajo pravice do prihajajočega albuma Toddryche? Glede na to, da sta oba tabora povezana z istim imenom QR pasu "blagovna znamka", se zdi, da ima potencial za težavo.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Živjo OpenRiverTech - pravkar sem si iz radovednosti ogledal Cleino spletno stran in vau, "osnovno" sploh ni prava beseda za to. haha.

Res se mi je zdelo smešno, da je L.A. Guns naveden na njihovi strani, saj so še ena skupina, ki je prav tako nedavno šla skozi pravno dramo "dva benda, isto ime", ki jo Queensryche trenutno doživlja.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Živjo, dr. X… odkar se je ta drama začela, sem se pogosto spraševal, kako se mora gospod De Garmo počutiti glede celotne stvari. Prepričan sem, da se je nanj v nekem trenutku verjetno kdo obrnil za komentar, a zdi se, da je držal jezik za zaprtimi rokami, kar je verjetno najboljše. Hvala, da ste se ustavili.

OpenRiverTech 2. aprila 2013:

@FatFreddysCat Kleopatrin ugled sploh ni takšen, kot je bil. Ne pomaga, da na svoji strani navedejo izvajalce, da bi se zdelo, kot da imajo snemalno pogodbo, medtem ko so v resnici v nekaterih primerih le pridobili pravice do ponovne izdaje plošče, ki ni več v tisku, kot v primeru B. B. Kinga. Mogoče sem izbirčen, ampak hudiča, lol

Dr X 2. aprila 2013:

Real Mindcrime tukaj je, da nobena skupina ni "prava" skupina brez Chrisa Degarma.

Bil je gonilna sila skupine, ko so bili dejansko pomembni.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

@ OpenRiverTech - kot razumem, je imela Cleopatra Records nekoč precej spodobno predstavo na elektronski/industrijski glasbeni sceni. Ne vem, če to več drži, a ko gre za njihove hard rock/metal izdaje (na podzaložbi "Deadline"), je njihov seznam nedosleden in njihovi CD-ji so ponavadi videti prenagljeni/poceni. Imel sem več izdaj pri tej založbi (običajno kompilacije več izvajalcev ali poklon albumi) in njihove knjižice so slabe in polne pravopisnih napak in drugih neumnosti.

@ Donna Deist - hvala, da ste se ustavili, zanimivo bo videti, kako se bo odvijal dvoboj med dvema taboroma QR, ko bosta obe strani izdali novo glasbo … Zadnjič, ko sem preveril anketo, ki je vključena v ta članek, sestava LaTorre je razbil različico Tate s skoraj 3 proti 1.

Donna Deist 2. aprila 2013:

Že leta podpiram QR in še vedno poskušam razumeti vse to sranje, ki ga je začel Geoff, čeprav je bil še v skupini. po "American Soldier" sem skoraj popolnoma izgubil zanimanje za skupino. zdaj sem vesel, da se je bend razšel. Čeprav Todd zagotovo ni Geoff (hvala bogu !!!), iskreno verjamem, da je Todd skupini vdahnil novo življenje. prvič po dolgem času sem pravzaprav zelo navdušen, da bom slišal naslednji album, saj vem, da ne bom razočaran.

Geoff, iz benda so te odpustili z razlogom in iskreno mislim, da je čas, da greš naprej. upam, da vam sodnik ne dovoli uporabe imena queensryche. v zadnjih 5-10 letih sem videl le to, da poskušaš promovirati sebe, ne skupino. zato nisem presenečen, da te je skupina odpustila in se odločila ustvariti novo ime. iskreno mislim, da imajo veliko večjo zakonsko pravico do uporabe imena Queensryche kot vi. medtem ko ste ustvarili nekaj odličnih pesmi znotraj in zunaj Queensrycheja, v zadnjih letih pa sem bil tudi razočaran nad mnogimi vašimi projekti, zlasti s Caberetom. morda bom poslušal nekaj vaših pesmi (iz radovednosti) po izidu vašega albuma, vendar iskreno ne vem, ali bom kupil vaš album.

OpenRiverTech 2. aprila 2013:

Mislim, da je smešno, da je TateRyche podpisal pogodbo z založbo Cleopatra Records … Mislim, da je to podjetje res senčno videti … resno. Ste videli stran izvajalca? Ko klikneš na nekatere izvajalce, te le popelje na stran trgovine, kjer kupiš srajco. Mislim, daj, če imate dogovor s temi umetniki, ki živijo ali ne, ali jih ne bi želeli bolje promovirati. To je skoraj dokaz škode, ki jo je povzročil blagovni znamki QR. Morda bodo s Tiffanyjem in Vanilla Iceom vodili kakšen Cleopatra Summer Fest. Vidim, da je Geoff poskušal ustvariti virtualni duet z Milesom Davisom … To je, če bi Cleopatra Records dejansko imel kaj drugega z Jazz Great, razen prodaje plakata ali CD-ja, ki so ga dobili z Amazona

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Hej, bivši Seattle… Strinjam se z vsemi tvojimi točkami. Bomo videli, kako se bo ta zmešnjava izkazala kasneje letos, ko bosta obe strani seveda šli na sodišče.

Nekdanji Seattle 2. aprila 2013:

Gledal sem celotno teleno opero od prvega poročila o pestnem boju in na tej točki mislim, da je precej jasno, kaj se je zgodilo (v zadnjih desetletjih) in kaj se bo zgodilo.

Moje misli:

1. Tate je z železno pestjo obvladal QR. Je legendarni glas in prepričan sem, da je skupina čutila, da ga ne morejo nadomestiti in nadaljevati, zato so mu dovolili. DeGarmo je odšel zaradi Tatea. Tate skupini ni dovolil, da bi prispeval k glasbi in čez nekaj časa so prenehali poskušati prispevati.

2. Tate je bend izkrvavil tako, da je najel svojo družino. Drugi pevci so najeli svoje žene in na podoben način vodili skupine v uničenje. NIKOLI ne najemite žene kot menedžerke. (Chris Cornell?)

3. Tatejev prvi samostojni album je bil odličen. Obožujem to. Moral bi biti samo solo nastopajoči, resno pa bi moral najeti dobrega pisca pesmi, si vzeti nekaj časa na turnejah in ugotoviti, kdo in kaj je in kakšna naj bo glasba.

4. Todd je super. On ni Tate, on je Todd. Lahko poje staro glasbo, vendar je pomembna nova glasba. Redemption je odlična pesem in mislim, da bodo ljudje sprejeli skupino za to, kar je danes.

5. Sodnik se bo smejal Tateu v obraz. QR bodo Eddie, Michael, Scott, Todd in Parker.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 2. aprila 2013:

Hahahaha!! Živjo Jim -- hvala za komentar in nasmeh.

Jim 2. aprila 2013:

Geoff že vse od Empireja ni mogel peti vredno skvota in tudi takrat ste lahko slišali, da mu je domače vino (cviljenje?) že ubijalo glas.

Geoffova glava je postala velika, ko so ga primerjali s Halfordom in Dickensonom. Tate ni ne eno ne drugo. Ne več.

Zdaj je kot eden tistih beat pesnikov v majhnem martini baru, ki razprši nesmiselno poezijo po občinstvu, medtem ko neki tip v smešnem klobuku igra na pan flavto v ozadju.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 31. marca 2013:

Živjo Joe - hvala, ker si se oglasil kot vedno. Ne morem kriviti Rudyja Sarza za nastop (mislim, kje ste ga videli v zadnjem času?) … vendar imate prav, če ga dodate v "band", v resnici ne naredi veliko za povečanje njihove vrednosti. Nikoli ne slišiš, da bi kdo rekel "Duuuude, se RUDY SARZO igra z njimi? To moram videti!"

Joe Cogan 31. marca 2013:

Po "Empireju" so izgubili zanimanje zame in ne vidim razloga, da bi mislil, da bo katera koli enota ustvarila karkoli zanimivega brez (ZELO pronicljivega komentarja zgoraj) Chrisa DeGarma. (BTW, ali me dela slabo osebo, če opazim, da se pojavi Rudy Sarzo običajno kaže, da je skupina Jumped the Shark?)

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 30. marca 2013:

Še enkrat posodobljeno. Kartica kazalnikov, dobite svojo kartico. Ne morem spremljati, kaj se dogaja v deželi Queensryche brez kazalnika!!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 28. marca 2013:

Queensryche Geoffa Tatea je danes spet stopil vanj, zato sem seveda moral še enkrat posodobiti … haha

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 27. marca 2013:

Posodobljeno (še enkrat) z več kaosa iz tabora Geoffa Tatea …

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 25. marca 2013:

Posodobljeno z YouTubom nove skladbe Queensryche (w/Todd LaTorre), "Redemption" v celoti!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 7. marca 2013:

Hahaha, tukaj imaš smisel Brian. Ubogi Bobby.

Brian Marshall 7. marca 2013:

Mislim, da je prava žrtev v tej situaciji Bobby Blotzer. Mislim, kako žalostno je, da ne more niti stalnega nastopa s skupino opranih trubadurjev?

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 4. marca 2013:

Hej Freedom… verjetno me bo radovednost premagala in na koncu bom kupil oba CD-ja… ker bo eden od njiju prej ali slej izgubil pravice do imena skupine, zaradi česar bo njihov CD postal zbirateljski. haha.

FreedomMetal od Somewhere In Time 4. marca 2013:

In že ste naredili posodobitev Tate. Zdi se mi ironično, da moški, ki je priznal, da je napadel svoje kolege iz skupine, izda naslovnico albuma s pestjo in FU spredaj in sredino.

Nisem nameraval kupiti albuma The Geoffa, ne vidim, kako bi z istim tekstopiscem in producentom kot O:MC II, American Soldier, DTC naredil boljši album. Ampak, dobro ste ugotovili in morda bom kupil oboje, saj bo enkrat po tožbi izginil in bi svoj denar dal na The Geoff's, da bi bil tisti, ki bo izšel, potem ko bo izgubil na sodišču.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 4. marca 2013:

Posodobljeno (že drugič danes!) z novo vsebino o prihajajočem albumu Geoffa Tatesrycheja!!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 4. marca 2013:

ZNOVA posodobljena z novimi podatki o datumu izdaje prihajajočega albuma "ToddRyche"….

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 23. februarja 2013:

Posodobljeno z YouTubovim zahrbtnim ogledom nove pesmi Queensryche s Toddom Latorrejem, "Redemption!"

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 15. februarja 2013:

Posodobljeno z nekaj novimi posnetki o "Geoff Tate's Queensryche"

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 8. februarja 2013:

Ja, zdi se, da obe strani tekmujeta, da bosta prvi na trgu z novim albumom pod imenom "Queensryche" … veliko vprašanje je, kateri bo dejansko poslušan?

FreedomMetal od Somewhere In Time 8. februarja 2013:

Zdi se, da je Geoff začel snemati svoj album Scabryche - morda je najel kup "posebnih gostov" za hiter solo, toda ekipa "talentov", ki stoji za tem, so isti ljudje, ki so vam pripeljali American Soldier, O:MC II in album, za katerega je The Geoff dejal, da bo "na novo definiral metal", Dedicated To Chaos. Pričakujte več enakega, s solo Brada Gillisa tukaj in solo KK Downing tam ….

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 25. januarja 2013:

…in s seboj pripelje brata na kitari!

Ker sta bila tako Rudy kot njegov brat nekoč vpletena v Quiet Riot, bi se skupina morda morala imenovati "QuietRyche"

Joe Cogan 25. januarja 2013:

Rudy Sarzo… heh, nisem presenečen: prejme klic vsakič, ko metal skupina zamenja svojega basista.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 25. januarja 2013:

Slišim te Svoboda. Moram priznati, da sem se moral nasmejati, ko sem slišal, da je TateRyche podpisal pogodbo z založbo Cleopatra Records … ta založba je enakovredna francoski tujski legiji v glasbeni industriji, torej če se jim pridružiš, se lahko počutiš pomembnega, a nikogar drugega ne bo zanimalo. haha

FreedomMetal od Somewhere In Time 25. januarja 2013:

Geoffova različica je železniška razbitina….. preprosto se ne morete obrniti! Drugega kitarista ni našel, zato je Rudy poklical brata. Blotz bodisi ni mogel obvladati delov ali pa je spoznal, da je soočanje s Stevenom Pearcyjem lažje kot z The Geoffom. Geoff hiti, da bi dobil nekaj pod imenom Queensryche pred sodiščem, kar je njegova zadnja priložnost za denar, odkar je njegova solo kariera izpadla. Ni šans, da bo osvojil ime skupine, bil je 1/4 partnerjev in je bil odpuščen. Večina partnerjev lahko to stori v poslovnem svetu. Izplačan bo po dogovoru, vendar ne more pobegniti z imenom.

Druge novice - Todd La Torre je na svoji FB strani objavil, da ta teden pripravlja vokale za novi album. Predvidevam, da je album Queensryche izšel pri veliko večji založbi veliko preden je Fakeryche karkoli izdal.

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 25. januarja 2013:

POSODOBLJENO z najnovejšimi informacijami o spremembah v kampu Geoff Tate…

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 27. decembra 2012:

Hvala, da si prišel, Globez. Verjetno vemo, za katero različico QR ste glasovali v anketi.

Globez 27. decembra 2012:

Ne morem razumeti, kako lahko peeps primerjajo tega lažnega pevca setto tribute z Geoffom Tateom! Vem, da ni pevec, kot je bil, ko je bil v svojih 20-30 letih, ampak daj no zdaj! Bil sem v tribute bendu Queensryche, ki je bil tako dober.. Obstajala je tudi tribute skupina Queensryche, za katero se mi zdi, da je precej spodobna, imenovana "Z lot Z". Žalostno je, da zdaj zvenijo bolj kot Queensryche kot Queensryche! Geoff je tudi na stara leta v ligi zelo maloštevilnih! Še en, ki mi pride na misel, je veliki Bruce Dickinson! Ljudje sovražijo Tatea, ker je pljunil po Rockenfieldu in udaril Michaela Wiltona?? resno?? Kdo daje podgane rit!! Ali vam običajno ni všeč bend zaradi tega, kako zveni?? Če si zaradi tega razmišljaš o skupini, potem mislim, da imaš malo preveč čustvene povezave z bendom.. Kar je, če sem iskren, gejevsko! Poleg tega so ga odpustili, se skrivali za njegovim hrbtom, odpustili družinske člane in nikoli niso šli do fanta in se pritoževali glede glasbene režije ali česa podobnega.. To je bilo zelo senčno kačje stvari za početi.. V mojem mestu so te ustrelili za sranje kot to! Vesel sem, da se je Geoff osredotočil na blagovno znamko Queensryche in se ni kar tako odpovedal.. Vendar mu vsi obračajo hrbet! Kakšni oboževalci ste bili? Nekega dne ste nedolgo nazaj želeli Geoffu dati poslov, zdaj pa ga sovražite! Kup šepavih folirantov! Vso srečo z vašo tribute bendom.. Čakal bom na Geoffsovo različico Rycheja.. In vsi boste skočili na voz, ko bo kadil "Real" različico Queensrychea! To je tako smešno!! Prava verzija Queensryche.. Haha verzija, ki je napisala pesem in pol njihovega materiala!! Kakšna šala!

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 11. decembra 2012:

POSODOBLJENO z novimi podrobnostmi o tekoči pravni nered v Queensrycheju …

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 5. septembra 2012:

Jebo, Shawn… mogoče bi moral napisati nekaj svojih Hubov, haha. Strinjam se s tabo, iskreno. Tate je bil vedno "glas" Queensrycheja, a če poslušate katero od stvari po DeGarmo, hitro postane očitno, da je bil Chris DeGarmo njegova duša.

…in za zapis, pravzaprav mi je všeč "Hear in the Now Frontier." :)

Shawn Dudley iz Los Angelesa v Kaliforniji 5. septembra 2012:

Lepo napisano. Če sem iskren, je vsa ta zmešnjava prav smešna, zelo malo verjamem, da lahko katera koli različica izda kaj zanimivega.

Vem, da to ni priljubljeno mnenje, a srce in duša Queensrycheja je bil Chris DeGarmo. V številnih razpravah z originalnim zvočnim inženirjem QRs (ki je z njimi na turneji in tudi produciral sesije ponovnega snemanja Live In Japan '85 na Abbey Road) mi je dosledno povedal, da je DeGarmo prava ustvarjalna sila skupine. DeGarmo je napisal velik del glasbe, aranžiral je dele, ki so jih napisali drugi, nadzoroval snemanje, sestavljal set liste za njihove nastope v živo in je bil v bistvu najmočnejši glasbenik v skupini. Ne pozabimo tudi, da je Chris napisal "Silent Lucidity", kar je glavni razlog, da je Empire prodal 3 milijone izvodov in zakaj so jih iz metalskega področja lansirali v glavne znamenitosti arene. (QR je bil še pred Empirejem …).

Zdaj ga zanemarjajo, ker ga ljudje krivijo za "Hear In The Now Frontier", torej kaj, sredi 90. let prejšnjega stoletja je bilo običajno, da se je poskušal prilagoditi, da bi ostal relevanten na sceni, kjer metal, kitarske solo in karkoli od daleč progresivna se je štela za pass'. Oglejte si DeGarmove avtorske zasluge na EP-ju, The Warning, Rage For Order, Operation Mindcrime, Empire in Promised Land…in se vprašajte, zakaj NIČ, kar so izdali od njegovega odhoda, ni bilo vredno vraga.

Zbudi me, ko se DeGarmo pridruži enemu od teh dveh konkurenčnih Queensrychejev, do takrat pa sem zadovoljen s svojimi spomini na čas, ko so bili postavljalci trendov, ne pa skupina, ki je obupno poskušala obdržati majhno bazo oboževalcev. ljudi, ki jim že 15 let ni bilo mar zanje.

Zaradi svoje pozabljive glasbe so dobili več pritiska na ta "fevd" kot v zadnjem desetletju. Mogoče je bila to smisel?

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. septembra 2012:

Hvala Freedom 'n' Georgie… ko se dogajajo novi dogodki v tej telenori, se bom potrudil, da jo posodabljam.

Georgie Lowery iz Severne Floride 3. septembra 2012:

Tate se mi je vedno zdel nekako, no, čuden. Nikoli si nisem mislil, da ceni uspeh, ki so ga dosegli.

Odlično središče. Pazil bom, da napišeš kakšno o pravni nered.

FreedomMetal od Somewhere In Time 3. septembra 2012:

Končno!!!!!! Članek Fatfreddyscata Queensryche!!!!!! Glasoval sem za pravo Queensryche BTW (tisto, ki ima v lasti 75% korporacije in je odpustilo nasilnih 25%)

Keith Abt (avtor) iz The Garden State 3. septembra 2012:

Hvala za vaše komentarje, ljudje … in če je kdo radoveden, različica skupine Todd LaTorre trenutno vodi v anketi … oddajte svoj glas!

Craig Hartranft iz jugovzhodne Pensilvanije 3. septembra 2012:

Ko sem videl ta video Rocklahoma, mi je bilo vseeno, kaj se zgodi z Geoffom Tateom … kakšna droga!

Nat Amaral iz BC Canada 3. septembra 2012:

To je res. Nekaj ​​časa se je to zgodilo tudi za Motley crue.

Zgodba o dveh Queensrÿches